Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر در شهرستان عسلویه بیان کرد: در کنار تاسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در عسلویه وجود چهره خشن فقر و بیکاری پذیرفتنی نیست و تقاضای مردم عسلویه برای اشتغال به‌حق است.

او افزود: هیچ منطقی بیکاری و فقر را در کنار این تاسیسات عظیم نمی‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بعد از تامین حداقل‌های مورد نیاز مردم در این منطقه باید توانمندسازی آنان در دستور کار قرار گیرد و صنایع نفت و گاز به ویژه پتروشیمی جم که متعلق به وزارت تعاون است باید در راه اندازی مراکز فنی و حرفه‌ای در منطقه اقدام کنند.

اولویت اشتغال با بومی‌هاست

شریعتمداری گفت: استخدام‌های خارج از فراخوان و استفاده از نیرو‌های غیربومی در فراخوان‌های استخدام را ممنوع کردیم و در این آگهی‌ها اولویت با نیرو‌های شایسته بومی خواهد بود.

انتخابات مظهر یکپارچگی ملت

او با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: یکپارچگی ملی ایران بهترین راه حل مقابله با مشکلات در برابر فشار‌های نظام استکبار است و متفرق کردن مردم یکپارچگی کشور را از بین می‌برد و این خیانت آشکار به ملت ایران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: مظهر یکپارچگی کشور انتخابات است و می‌تواند موجب اتحاد و انسجام ملت شود.

شریعتمداری گفت: شورای نگهبان به شکایت‌ها رسیدگی کرده و هر چه به روز انتخابات نزدیک می‌شویم شاهد حضور افراد از طیف‌های مختلف سیاسی هستیم.

او افزود: برگزاری انتخاباتی باشکوه، و با مشارکت حداکثری مردم رمز پیروزی ملت ایران است. مهم‌تر از برگزاری انتخابات، موضوع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین همچنین با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: هر چه راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر باشد دشمن از ضربه زدن به کشور بیشتر ناامید می‌شود.

شریعتمداری از شهید حاج قاسم سلیمانی هم یاد کرد و افزود: اخلاص در عمل مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی بود.

او گفت: میزان مشارکت اقتصادی استان بوشهر از ۴۰ به ۴۴ درصد رسیده و میزان بیکاری هم از ۱۰.۵ درصد به ۹.۴ رسیده است.

پرداخت تسهیلات به روستاییان

شریعتمداری از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به افراد زیر پوشش بیمه روستاییان و عشایر خبر داد و عنوان کرد: صندوق بیمه روستاییان و عشایر کشور به ۱۶ هزار روستایی زیر پوشش سه میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند. ضمن اینکه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را زیر پوشش صندوق توسعه بیمه روستاییان و عشایر قرار داده‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در شرایط سخت مالی کشور بیش از ۲۰ هزار طرح عمرانی با بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان در شهر‌های مختلف کشور در دهه فجر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر کار محمد شریعتمداری بیمه روستاییان و عشایر کار و رفاه اجتماعی وزیر تعاون زیر پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند