Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: احزاب می‌توانند از کاندیدای شاخص مد نظر خود در اصفهان حمایت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محسن باستانی در گفت و گوبا خبرنگار ایمنا پیرامون انتشار لیست مستقل توسط حزب کارگزاران، اظهار کرد: از طرف شعبه اصفهان این حزب هنوز چنین بحثی مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراخوان‌های منتشر توسط احزاب دیگر نیز موازی با سیاست‌های شورای هماهنگی نبوده و برای این انجام شد تا چهره‌های اصلاح طلب غیر شاخص شناسایی شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان ادامه داد: احزاب می‌توانند از کاندیدای شاخص مد نظر خود در اصفهان حمایت کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در مصاحبه‌ای با اشاره به اینکه این حزب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست ۲۰ نفره بدون ائتلاف با هیچ حزب دیگری ارائه خواهد کرد، گفت: البته تا روز ۲۲ بهمن منتظر تأیید صلاحیت‌های احتمالی هستیم و در روز چهارشنبه این لیست را منتشر کرده و از مردم و اصلاح‌طلبان دعوت می‌کنیم به این لیست رأی بدهند.

کد خبر 409867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حزب کارگزاران سازندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای هماهنگی حمایت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /۸ کاندیدای مورد حمایت شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول