Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:29:03 GMT

اعلام اسامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۸۰۱۹

اعلام اسامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس برخی گمانه زنی ها فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان فارس به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا پاک فطرت، منصوره طاهری، ابراهیم عزیزی، جعفر قادری و روح الله نجابت در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان؛ مسلم صالحی در حوزه انتخاباتی  مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد؛ فرهاد طهماسبی در حوزه انتخابیه نی ریز، استهبان و بختگان؛ حجت الله فیروزی در حوزه انتخابیه فسا؛ منصور محتاجی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز؛ فریدون عباسی در حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار؛ عبدالحمید شیروانی در حوزه انتخابیه سپیدان و بیضا؛ عباس حمیدی در حوزه انتخابیه سروستان، کوار و خرامه؛ محمد جواد عسکری در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت؛ محمد مهدی فروردین در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین؛ علیرضا صحرائیان در حوزه انتخابیه جهرم و خفر؛ سید موسی موسوی در حوزه انتخابیه لامرد مهر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مجید فروردین  به عنوان سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان فارس طی نشستی  که با اصحاب رسانه  داشت اظهار داشت: همه ارکان انقلاب اسلامی مستقیم یا غیرمستقیم با رای و نظر مردم انتخاب می‌شوند.

وی فرایند تشکیل شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان در انتخابات پیش رو  را ، تا 5 برابر ظرفیت هر حوزه انتخاباتی افراد اعلام کرد و افزود: در شیراز علاوه بر انتخاب، فراخوانی نیز اعلام شد تا هر داوطلبی که مایل است بتواند برای حضور در لیست شورای ائتلاف اقدام کند. 

فروردین با بیان اینکه فرایند انتخاب در شورای ائتلاف براساس نظرسنجی معتبر و اقبال عمومی به کاندیدای مورد نظر بوده است، یادآور شده بود: در شیراز برای اینکه به اصل اتحاد و ائتلاف نیروها ضربه نخورد، تصمیم بر این شد که 5 نفر معرفی شوند تا همه سلیقه‌های گروه‌های تشکیل دهنده ائتلاف حضور داشته باشند.

انتهای پیام/981008

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فطرت شیراز صالحی ائتلاف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حوزه انتخابیه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز