Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@00:35:23 GMT

زیدان: تا پایان فصل بیشتر از بیل بهره میبرم

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۴۸۱۷۳

زیدان: تا پایان فصل بیشتر از بیل بهره میبرم

به گزارش صدای ایران، زین الدین زیدان پس از برتری ۴ بر یک تیمش مقابل اوساسونا در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا از قدرت بازیکنانش تمجید کرد.

سرمربی تیم رئال مادرید در این باره گفت: با قدرت وارد میدان شدیم، اما آن‌ها هم خوب شروع کردند و از یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. ما در این مسابقه به برنامه‌های خود پایبند ماندیم، با اعتمادبه‌نفس بازی کردیم و بعد از گل تساوی همه چیز عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که ما انجام دادیم، راحت نبود. هنوز چیزی نبرده‌ایم، اما سه امتیاز مهمی را کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: باید در زمین‌های سخت امتیازات را جمع کنیم، چون اینجا کسب پیروزی آسان نیست. از آن بازی‌هایی بود که کل تیم سخت تلاش کردند و شایسته این پیروزی بودیم.

زیدان با تمجید از هافبک اسپانیایی تیمش اظهار داشت: نمی‌دانم این بهترین نمایش ایسکو بود یا نه، اما او به طور کلی عالی است. حرکت ایسکو بین خطوط برای حفظ مالکیت توپ مهم است. مثل سایر بازیکنان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به خاطر گلی که به ثمر رساند، خوشحالم. ایسکو بازیکن مهمی است و از لحاظ تکنیکی و فنی حضورش در زمین کلیدی به نظر می‌رسد. واقعاً دوستش دارم و امروز بازی بسیار خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بیل نیز خاطر نشان کرد: از عملکرد گرت راضی هستم و در حمله و دفاع تمام تلاشش را کرد. او تعویض شد، چون در آن لحظات کمی از لحاظ جسمانی اُفت کرده بود. قبل از اتمام فصل او چیز‌های زیادی به ما اضافه خواهد کرد و ما هم از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. امروز زمان مناسبی برای استفاده از ازار نبود. این هفته باید ببینیم چه خواهد شد. این هفته فرصت استراحت و تمرین بیشتری داریم. ازار به چنین چیزی نیاز داشت و امیدوارم هفته آینده او را در میدان ببینیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران زین الدین زیدان زیدان رئال مادرید لالیگای اسپانیا لالیگا فوتبال گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است