Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مراد علیمردانی مدیر شعب بانک کشاورزی کرمانشاه گفت : شعب بانک کشاورزی استان ۴۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب مکانیزاسیون، بازسازی مناطق زلزله‌زده، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، ازدواج، رونق تولید، اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : بانک کشاورزی از ابتدای سال ۹۸ تا پایان دی ماه، در راستای حمایت از کشاورزان و بهره برداران حوزه کشاورزی و همچنین افزایش سطح تولید و بهره وری بخش کشاورزی، مبلغ ۵۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی برای خرید تراکتور، کمباین و ادوات گوناگون کشاورزی به ۷۶۲ متقاضی پرداخت کرده است.

او از پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بانک کشاورزی خبر داد و گفت: این بانک در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری؛ ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ۲ هزار و ۲۱۲ نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

او افزود: بانک کشاورزی همچنین در راستای حمایت و پشتیبانی از طرح ها و واحدهای تولیدی در مناطق زلزله زده استان، تاکنون ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۹ هزار و ۱۹۷ واحد کشاورزی آسیب دیده اختصاص داده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به هزار و ۱۷۶ مددجو خبر داد و پرداخت این تسهیلات را در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه و پشتیبانی از مددجویان این نهادها عنوان کرد.

علیمردانی از پرداخت چهار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هزار و ۲۷۴ زوج خبر داد و افزود: پرداخت این تسهیلات در راستای حمایت از آغاز زندگی مشترک زوج ها صورت گرفته است.

او افزود: ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات در راستای توسعه کشت های گلخانه ای، حفاظت و صیانت از منابع آب های زیرزمینی، افزایش سطح تولید و بهره وری در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

این مقام مسئوول در ادامه به پرداخت هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خسارت به بیمه گذاران کشاورزی استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: این غرامت به ۶ هزار و ۸۳ نفر از کشاورزان و بهره برداران استان شامل؛ تمامی زیربخش های کشاورزی زراعی، باغی، دام و طیور، آبزیان و شیلات و غیره در برابر آسیب ها، بلایای طبیعی و غیرطبیعی پرداخت شده و در سال زراعی ۹۹ - ۹۸ همچنین تعداد ۲۴ هزار و ۵۰۰ بیمه نامه محصولات کشاورزی صادر شده است.

علیمردانی با بیان اینکه بانک کشاورزی در سال زراعی ۹۹-۹۸، هشت هزار هکتار از اراضی استان زیرپوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار داده است، گفت: ۱۵ هزار و ۶۰۰ کشاورز در سال زراعی جاری محصولات خود را بیمه کرده اند.

مدیر شعب بانک کشاورزی کرمانشاه از بیمه ۲۴۶ هزار راس دام استان خبر داد و افزود: ۴۴ هزار و ۶ بیمه گذار، دام های سبک و سنگین خود را زیرپوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار داده اند.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مرکزی تسهیلات بانکی تولید داخلی اشتغالزایی اشتغال پایدار روستایی و عشایری میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مدیر شعب بانک کشاورزی میلیون تومان تسهیلات راستای حمایت محصولات کشاورزی پرداخت کرده مناطق زلزله زده کشاورزی استان سال زراعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی