Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، جوادحق‌لطفی اظهار کرد: بارش برف از نخستین ساعات امروز در بیشتر نقاط استان، به خصوص مناطق کوهستانی و سردسیر آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد و مناطق شمالی استان، به خصوص شهر معلم کلایه با مه صبحگاهی همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به عملیات برفروبی و نمک‌پاشی سطح راه‌های کوهستانی و گردنه‌ها از سوی راهداران، تصریح کرد: از آغاز فصل سرمای امسال نیروهای راهداری در ۹ مورد آماده‌باش کامل بوده و برای بازگشایی معابر اصلی و فرعی نیز تاکنون ۱۷ هزار تن ماسه و نمک به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق لطفی با بیان اینکه هم اکنون گردنه‌های قسطین لار، آوج، بهرام آباد، هجیب و کوهین با بارش برف و کولاک همراه بوده و دمای هوا در این مناطق نیز بسیار پایین است، تاکید کرد: با توجه به اینکه تردد خودروها در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است نیروهای راهداری در سطح جاده‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۴۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور استان است، یادآور شد: مسافران و رانندگانی که در سطح راه‌های ارتباطی استان قزوین سفر می‌کنند در صورت بروز هر حادثه و اتفاقی بلافاصله با ماموران راهداری و پلیس تماس بگیرند.

این مسئول عنوان کرد: ۳۵۰ نیروی راهدار با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در طول راه‌های ارتباطی و ۲۶ راهدارخانه قزوین تا اواخر روز سه‌شنبه در حالت آماده‌باش به سر می‌برند. 

قزوین از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر پنجمین استان کشور است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آماده باش استان قزوین بارش برف جاده برف روبی آماده باش گردنه ها بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه