Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم ممبینی، مدیرکل سازمان بازرسی خوزستان با بیان اینکه بر اساس قانون برای هر سازمان، وظیفه‌ای مشخص وجود دارد گفت: وظیفه نظارت بر چگونگی انجام این وظایف بر عهده سازمانی بازرسی کشور است.

او افزود: دستگاه قضایی با تمام توان خود در انجام وظایف ذاتی گام بر می‌دارد و مردم نیز باید از ما مطالبه گری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممبینی بیان کرد: آنچه از حکومت‌ها پاسداری می‌کند اجرای عدالت است و عدالت تنها با شناخت درد و رنج مردم میسر است. اعتقاد راسخ آن است که هر چه بیشتر به مردم نزدیک شده و مشکلات آن‌ها را لمس کنیم شهروندان نیز بیشتر به ما نزدیک خواهند شد.

مدیرکل بازرسی خوزستان با بیان اینکه وظیفه ما پاسخگو کردن دستگاه‌ها در مقابل مطالبات مردم است، اظهار داشت: گام دوم انقلاب، پرچمدار مبارزه با فساد و اجرای عدالت است و قطعا با کسانی که مشکلات مردم را حل نکنند برخورد خواهد شد.

ابراهیم ممبینی تصریح کرد: یکی از دلایل محبوبیت سردار سلیمانی مردمی بودن او بود و ما نیز شاهد حضور گسترده و پر شور مردم قدر شناس خوزستان در مراسم تشیع پیکر وی بوده ایم؛ بنابراین مردم قدردان چنین مسئولانی هستند و مسئولی که جهت رفع مشکلات مردم اقدام کند، خدا عزت بیشتری به او خواهد داد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بازرسی خوزستان سردار سلیمانی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمازگزاران البرزی با اعلام انزجار خود از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد