Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@20:22:11 GMT

تصادف 600 خودرو در جاده های آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۰۴۰

تصادف 600 خودرو در جاده های آذربایجان شرقی

سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: در پی بارش برف و لغزندگی راه‌های اصلی، فرعی و آزادراه تبریز - زنجان ۶۰۰ خودرو با هم برخورد کردند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بیشتر این تصادفات جزیی است، افزود: تعدادی از رانندگان این خودروها در محل سازش کرده و تعدادی نیز برای تعیین تکلیف به بیمه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در راه‌های استان روی نداده است، اظهار داشت: حدود ۷ فقره تصادف جرحی در راه های استان روی داده بود که بیشتر آنها سطحی بوده و به صورت سرپایی مداوا شده اند.

سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: روز گذشته بر اثر بارش برف و کولاک شدید آزادراه تبریز - زنجان و مسیر مراغه - هشترود بسته شده بود که با تلاش ماموران پلیس و نیروهای راهداری بامداد امروز این راه ها باز شد و هم اکنون تمامی راه های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آن ها در جریان است.

سرهنگ کریمی نژاد، با بیان اینکه هم اکنون بیشتر راه های استان لغزنده است، از هموطنان خواست امروز و فردا از سفرهای غیرضروری در محورهای استان خودداری کرده و در صورت ضرورت خودرو خود را به امکانات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی یادآوری کرد: در زمان کنونی گردنه صائین در محور سراب - اردبیل کولاک و محدودیت دید وجود دارد و در صورت امکان رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: رانندگان و مسافران در صورت نیاز و مواجه با مشکل در راه های استان می توانند با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۳۴۴۷۷۸۰۰ مرکز کنترل ترافیک استان تماس بگیرند تا اقدامات لازم انجام شود.

سرهنگ کریمی نژاد، افزود: ماموران پلیس راه با همکاری نیروهای سایر دستگاه های خدماتی مانند راهداری، هلال احمر و ستاد بحران شب گذشته به بیش از ۴۰۰ دستگاه انواع خودرو که در برف و کولاک گرفتار شده بودند با استفاده از دستگاه های یدک کش کمک کرده و مسیر آزادراه تبریز - زنجان را پاکسازی کردند.

وی اظهار داشت: هم اکنون مشکل خاصی از نظر تردد در راه های ارتباطی استان وجود ندارد و ضروری است رانندگان قوانین و مقررات را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه و با احتیاط حرکت کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/002zWT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس راه آذربایجان شرقی راه های استان آزادراه تبریز کریمی نژاد هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: هم اینک هیچ مسیر مسدودی در جاده‌های اصلی استان وجود ندارد و تمام راه ها باز و تردد در جریان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین میش‌مست اظهار کرد: شامگاه جمعه مسیر جاده‌ای شهر «بار» در نیشابور به دلیل سیلاب مسدود شده بود که این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی اضافه کرد: در مسیر سبزوار - شاهرود نیز دیشب گل و لای سطح جاده را گرفته بود و در این مسیر کندی حرکت وجود داشت که این جاده هم پاکسازی شد.

وی ادامه داد: دیروز ۶ فقره تصادف جرحی با هفت مصدوم و ۲۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان رخ داده است.

میش‌مست افزود: اکنون ترافیک در مسیر مشهد- چناران پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز