Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@02:30:24 GMT

نزدیک‌ترین گزینه‌ها برای ریاست فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۳۹۹

نزدیک‌ترین گزینه‌ها برای ریاست فدراسیون فوتبال

رویداد۲۴ انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است ۲۵ اسفند برگزار و جایگزین مهدی تاج در این فدراسیون مشخص شود.

روز گذشته زمان نام نویسی کاندیداهای مختلف برای انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان رسید. با ثبت نام ۹ نفر به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال، گمانه زنی‌ها برای رسیدن به صندلی خالی ریاست آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین قریب، مهدی محمدنبی، حبیب کاشانی، حیدر بهاروند، محمدرضا کلانی، هدایت الله ممبینی، رضا جلالی، امیر مسعود هراتیان و عباس صوفی ۹ نفری هستند که برای این منظور ثبت نام کرده‌اند ولی اسامی نهایی و اصلی بعد از تایید صلاحیت این افراد مشخص می‌شود.

حضور شهردارهای دو کلان شهر (صوفی از همدان و کلانی از مشهد)، دو مدیر بلند پایه فعلی فوتبال و چند مدیر دانه درشت سابق در این انتخابات نشان می‌دهد بازار رقابت در این دوره داغ‌تر از گذشته است.

نگاهی اجمالی به این اسامی این موضوع را متبادر می‌کند که اصلی‌ترین رقابت باید بین محمد حسین قریب و مهدی محمدنبی باشد و با فاصله حبیبب کاشانی به همراه حیدر بهاروند در سطح بعدی قرار می‌گیرند.

گمانه زنی‌ها بیشتر به سمت محمدحسین قریب است مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال است که او را دارای شانسی به مراتب بیشتر از سایر گزینه‌ها برای انتخابات می‌دانند.

قریب در بین گزینه‌ها نزدیک ترین فرد به وزارت ورزش است و در تیم او منصور قنبرزاده و حیدر بهاروند قرار دارند. رابطه خوب قریب با وزارت ورزش و افراد نزدیک به او با تصمیم سازان این وزارتخانه، شواهدی است دال بر تمایل وزارت ورزش و جوانان به انتخاب این گزینه.

اغلب گزینه‌ها حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و سرپرست کنونی فدراسیون که خودش در بین گزینه‌های ریاست قرار دارد را به عنوان یکی از نواب رئیس معرف کرده‌اند که این ناشی از نفوذ او در بین هیات فوتبال استان‌ها و سهولت کار برای گرفتن رای از طریق وی می‌باشد؛ هیات هایی که تعیین کننده ترین عامل در این انتخابات هستند.

بیشتر بخوانید: رقابت ۸ چهره ورزشی برای صندلی ریاست فدراسیون

مهدی محمد نبی دبیر کل پیشین فدراسیون فوتبال و عضو فعلی هیات مدیره پرسپولیس، یکی از ارکان مدیریت کلان فوتبال در دوران ریاست کفاشیان در فدراسیون بود که وی نیز از نفوذ زیادی در بین اهالی فوتبال برخوردار است و می‌تواند یک رقیب جدی برای قریب باشد. البته گفته می‌شود نبی هم در تیم مدیریتی قریب حضور دارد و در صورت انتخاب قریب، نبی که سابقه کار به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال را هم دارد، مجدداً در این پست گمارده می‌شود.

حیدر بهاروند مرد با نفوذ فوتبال ایران و رئیس کنونی سازمان لیگ، شاید در دوران جدید فوتبال ایران به همان ریاست سازمان لیگ قناعت کند. اغلب نامزدهای ریاست در صورت تصدی این پست، بهاروند را در سمت خود ابقا کرده و همچنان نایب رئیس و مرد با نفوذ در این فوتبال خواهد بود.

بهاروند خودش اعلام کرده در صورت رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال، از محمود اسلامیان و منصور قنبرزاده در تیم ریاستش به عنون نواب رئیس استفاده می‌کند.

بررسی اجمالی ۹ نامزد انتخاباتی و تیم مدیریتی پیشنهادی آنها نشان می‌دهد در دوره جدید فوتبال ایران هر کدام که رئیس شوند، افرادی مثل بهاروند، اسلامیان و قنبرزاده می‌توانند از افراد تاثیر گذار و تعیین کننده در فوتبال باشند.

منبع: مهر لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r2Z خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند ریاست فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند فوتبال ایران وزارت ورزش سازمان لیگ مهدی محمد گزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • دست‌های پشت پرده در انتخابات به روایت «رشیدی کوچی»
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی