Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان درخواست کرد که دادگاه کلاهبرداران مدعی واسطه‌گری تأیید صلاحیت نامزدها از سوی این شورا به‌صورت علنی برگزار شود.

مازندمجلس: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی درخواست کرد که دادگاه کلاهبرداران مدعی واسطه‌گری تأیید صلاحیت به‌صورت علنی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس و عضو فراکسیون امید پارلمان، مدعی شد که شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس از آنها پول دریافت می‌کند، که شورای نگهبان ضمن رد این ادعا، به‌دلیل اتهامات ثابت‌نشده، از صادقی شکایت کرد؛ پس از چندی در روزهای اخیر خبری از سوی دادستانی تهران، مبنی بر دستگیری 12 نفر به‌اتهام واسطه‌گری برای تأیید صلاحیت داوطلبان در شورای نگهبان منتشر شد که کدخدایی نیز نسبت به آن واکنش نشان داده است.


منبع : تسنیم

برچسب ها : #عباسعلی-کدخدایی #شورای-نگهبان #سخنگوی-شورای-نگهبان #مجلس-شورای-اسلامی-ایران #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان سخنگوی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی ایران مازندمجلس سخنگوی شورای نگهبان علنی برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟