Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌های سونی، آمازون و انویدیا هم به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اندروید‌آتاریتی، کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) در اواخر ماه میلادی جاری در بارسلونا برگزار خواهد شد. با این حال، چندین شرکت اعلام کرده‌اند که به دلیل تهدید ویروس کرونا، در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شرکت‌های ال‌جی، زد‌تی‌ای و اریکسون، اکنون سونی، آمازون و انویدیا جدیدترین غول‌های فناوری هستند که بخاطر شیوع ویروس کرونا، قید حضور در نمایشگاه MWC بارسلون را می‌زنند.

به گفته GSMA، مسئولان برگزاری، به‌دلیل شیوع ویروس اقدامات احتیاطی بیشتری انجام خواهند داد. این اقدامات شامل افزایش مناطق تمیز و ضد‌عفونی شده نمایشگاه (از جمله مناطق پذیرایی، سطوح، حیاط، سرویس‌های بهداشتی، ورودی/خروجی و غیره) می‌شود. همچنین افزایش حمایت پزشکی، ایجاد علائم هشداری به شرکت کنندگان در مورد تهدید سلامتی، و حتی سیاست عدم دست دادن و روبوسی اتخاذ می‌شود.

برگزارکنندگان همچنین بیانیه جدیدی را در تاریخ 9 فوریه صادر کردند و گفتند که مسافرانِ استان هوبی (جایی که این ویروس از آنجا سرچشمه گرفته است) از حضور در این رویداد منع خواهند شد. علاوه بر این، مسافرانی که به تازگی در کشور چین بوده‌اند باید نشان دهند که 14 روز قبل از برگزاری نمایشگاه، در خارج از کشور چین بوده‌اند. همچنین فراخوانی برای شرکت‌کنندگان انجام می‌شود تا تأیید کنند در تماس با افراد آلوده به ویروس نبوده‌اند.

انتهای پیام/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آمازون انویدیا کنگره جهانی موبایل کنگره جهانی موبایل ویروس کرونا شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس

همشهری آنلاین- حوادث: شامگاه یکشنبه ماموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در حال گشت‌زنی در شرق تهران بودند که به ۲ سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند. این دو جوان رفتار مرموزی داشتند و به نظر می‌رسید قصد شناسایی سوژه برای سرقت را دارند. از سوی دیگر شماره پلاک موتور مخدوش بود و دقایقی قبل‌تر نیز به پلیس گزارش شده بود که سرنشینان موتوری درست شبیه موتورسیکلت مشکوک، دست به موبایل‌قاپی سریالی در آن حوالی زده بودند.

دیگر برای پلیس محرز شده که این دو جوان همان سارقان تحت تعقیب هستند و در این شرایط بود که برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. دو جوان موتورسوار اما به محض دیدن پلیس، تصمیم به فرار گرفتند و تعقیب و گریز آغاز شد.

سارقان با حرکات مارپیچ و خطرناک سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند و ماموران نیز بارها به آنها اخطار داده و حتی چند تیر هوایی شلیک کردند. اما سارقان تسلیم نشدند و سرانجام مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از چند اخطار، اقدام به تیراندازی به سوی دزدان کردند. یکی از گلوله ها به ترک نشین موتور برخورد کرد و دیگری به راکب. ترک نشین در همان لحظه ای که هدف تیراندازی قرار گرفت، نقش زمین شد اما راکب همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه کمی آن طرف تر، با واژگونی موتورش، زمین خورد و فرارش پایان یافت. هر دو مرد جوان در این تیراندازی گلوله خورده بودند و برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

یکی از آنها از مرگ نجات یافت اما دیگری در اتاق عمل جراحی قلبش از تپش ایستاد و جانش را از دست داد. در این شرایط بود که گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی سالار صنعتگر مخابره شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. بررسی ها حاکی از آن بود که آنها سارقان موبایل قاپ بودند. سارقی که زنده مانده بود در تحقیقات گفت: من و دوستم از چند شب قبل تصمیم گرفتیم با همدستی یکدیگر، گوشی موبایل سرقت کنیم. شگردمان این بود که سوار بر موتور می شدیم در ساعت خلوت روز در خیابان ها پرسه می زدیم. به محض شناسایی سوژه به سمتش می رفتیم و گوشی موبایلش را می قاپیدیم. وی ادامه داد: یک شب قبل از این اینکه همدستم با شلیک پلیس کشته شود بیش از ۸ گوشی سرقت کردیم. شب حادثه هم در حال شناسایی سوژه جدید بود که پلیس سر بزنگاه رسید و مچمان را گرفت. اما ما به جای تسلیم شدن، تصمیم به فرار گرفتیم که این فرار پایان مرگباری داشت.

این متهم با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات تکمیلی نیز در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 848123 برچسب‌ها تیراندازی سارق - سرقت فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی