Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@16:09:14 GMT

برنامه ترکیه: جذب 57 میلیون گردشگر برای امسال

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۰۵۰۳

برنامه ترکیه: جذب 57 میلیون گردشگر برای امسال

ترکیه قصد دارد امسال (سال 2020) 57 میلیون گردشگر را در این کشور جذب کند.

به گزارش عصرایران، رئیس اتحادیه هتلداران ترکیه گفت که بخش گردشگری این کشور هدف میزبانی بیش از 57 میلیون گردشگر را تا پایان سال جاری میلادی دارد.

او در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی ترکیه اضافه کرد: ترکیه در سال گذشته میلادی میزبان 51.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون گردشگر بود که درآمد 34.5 میلیارد دلاری را محقق کرد.

وی افزود: نسبت رزو هتل ها از ابتدای سال تاکنون نشان می دهد احتمال تحقق رشد بیش از 9 درصدی جذب گردشگر در سال جاری نسبت به سال گذشته وجود دارد.

این مقام ارشد هتلداری ترکیه توضیح داد: شهر ساحلی آنتالیا (واقع در ساحل دریای مدیترانه) خود به تنهایی در ماه گذشته میلادی (ژانویه 2020) تعداد 186 هزار و 225 گردشگر خارجی را جذب کرده است.

او ادامه داد: تعداد گردشگرانی که در ماه گذشته میلادی (ژانویه 2020) به آنتالیا سفر کردند نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 31 درصد افزایش داشت و این یک رکوردشکنی است.

-------------

بیشتر بخوانیم

وزیر میراث فرهنگی: 8 میلیون گردشگر امسال وارد ایران شد   اردوغان: ترکیه را به مقصد محبوب گردشگری ورزشی تبدیل می کنیم   ۲ بنای تاریخی پایتخت ثبت ملی شد / کلیسای ویلا و حمام یهودیان لینک کوتاه: asriran.com/002zWV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترکیه گردشگر میلیون گردشگر گذشته میلادی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۹۳ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۲۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به ۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۷۵ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۱۱۱ دلاری ۲ هزار و ۳۱۴ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال ۱۵ نفر نیروی جدید جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند
  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • تورم ترکیه در ماه آوریل به ۷۰ درصد رسید
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری