Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر موسیقی به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری- مدیر کل دفتر موسیقی و رییس سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در پیامی به این جشنواره نوشته است:

«اکنون که صفحات کتاب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را ورق می زنید، بخشی از تلاش های هنرمندان موسیقی کشور و دست اندکاران جشنواره را به نظاره می نشینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره موسیقی فجر به عنوان بزرگترین رخداد موسیقایی کشور، فرصت مغتنمی است برای بیان احساسات و عواطف لطیف انسانی، فرصتی برای بیان اوج ها و فرودهایی که مردمان ایران زمین در کنار هم تجربه می کنند. و فرصتی است برای دعوت از سایر ملل تا با ابزار هنر و موسیقی به زبان مشترک با یکدیگر برسند.

این جشنواره با هدف به عرصه آوردن هنر هنرمندان موسیقی در برابر نگاه هوشمندانه مردم و فراهم کردن زمینه ارتقا موسیقی کشور برگزار می شود. جشنواره ای که با دعوت از هنرمندان داخلی و خارجی به دنبال پیوند فرهنگی و گسترش ارتباطات بین المللی است تا بتواند بیش از گذشته در معرفی موسیقی ایرانی و موسیقی دانان ارزشمند کشور گام بردارد.

جشنواره سی و پنجم در حالی برگزار می شود که شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سانحه هوایی جانگداز جان باختن هموطنان عزیزمان، داغ عمیقی بر دل تمام ایرانیان وارد کرد. هنرمندان و تمام دست اندکاران اجرای این رویداد نیز با قلبی پر درد، اما گام هایی مصمم تر از گذشته و با تلاشی بی دریغ در برپایی جشنواره قدم برداشتند تا بتوانند از طریق صدای هنر و موسیقی، پیام صلح و آزادیخواهی جامعه ایرانی را به گوش سایر ملل برسانند و مردم را به احساس زندگی عادی برگردانند.

فرصت را مغتنم می‌شمارم و از تلاش‌های دبیر محترم جشنواره، اعضای هیات انتخاب آثار و گروه ها، شورای ارزیابی جشنواره و همکارانم در دبیرخانه و ستاد اجرایی و پشتیبانی جشنواره قدردانی می نمایم.،

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سی وپنجمین جشنواره موسیقی فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دفتر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا ۹ اردیبهشت برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این ۲ استان سفر می‌کند.

سمیعی در این سفر که با همراهی مسؤول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی انجام می شود، ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر ۲ روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

کد خبر 6090001 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس