Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با بیان اینکه شهرستان شاهرود در مسیر توسعه قرار گرفته است گفت: رعایت اصل کیفیت در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، آموزشی، اقتصادی در دستور کار مجریان و سرمایه‌گذاران قرار گیرد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، علیرضا آشناگر ظهر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان 2 پروژه آموزشی شاهرود که در محل مرکز آموزشی برکت فرهنگیان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رعایت کیفیت در اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و آموزشی مهم‌ترین اصل است که باید در دستور کار مجریان و سرمایه‌گذاران قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال در طول ایام‌الله دهه فجر طرح‌های بسیار کیفی، خوب، مناسب و مجهزی در سطح شهرستان‌های مختلف ایران سمنان در حوزه آموزشی و پرورشی افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار سمنان افتتاح طرح‌های مختلف را عامل توسعه و پیشرفت این استان دانست و گفت: در وهله نخست باید نسبت به فراهم‌سازی اعتبارات موردنیاز برای طرح‌هایی که افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند، در نظر گرفته شود.

پروژه 870‌ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در استان لرستان کلنگ‌زنی شدتهران| پاسخ به مطالبه چندین ساله مردم نسیم‌شهر؛ گره ترافیگی نسیم‌شهر با پروژه تقاطع غیرهم‌ سطح برطرف می‌شودفاز نخست پروژه آبرسانی به 15 روستای زرندیه افتتاح شد

آشناگر گفت: افتتاح برخی طرح‌ها در قالب افتتاح یا کلنگ زنی به زمانی دیگر بر اساس برخی ملاحظات موکول شده است تا تمامی مقدمات موردنیاز به‌صورت کامل فراهم شود.

وی در مورد افتتاح پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی شهرستان شاهرود گفت: این پروژه آماده بهره‌برداری است؛ اما به دلیل سفر یکی از مقامات کشوری به زمان دیگری موکول شده است.

استاندار سمنان در مورد آغاز عملیات احداث پروژه تولید کاغذ از سنگ‌آهک نیز گفت: این پروژه نیز به‌زودی عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

آشناگر بیان کرد: شهرستان شاهرود گام‌های بسیار خوبی را در مسیر رشد و توسعه باهدف ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به مردم برداشته است.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان شاهرود استاندار سمنان طرح های مختلف کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم