Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، معاونین، روسای ادارات داخلی و جمعی از کارکنان اداره کل از یادمان لاله‌های روشن کردستان در محل اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وگرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به عظمت، رشادت و شجاعت شهدای گرانقدر اشاره کرد و گفت: شهدای عزیز برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، جان عزیز خود را به عنوان بالاترین سرمایه فدا کردند.

او با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است، اظهار داشت: شهدا به گردن همه ما حق دارند و ما نیز باید با انجام بهینه وظایف خود، پاسدار خون پاک آنان باشیم.

صلاح الدین مفیدی رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان نیز در آیین رونمایی از یادمان لاله‌های روشن گفت: در راستای برنامه‌های اداره کل شاهد وزارت آموزش و پرورش، یکی از وظایف اداره امور شاهد و ایثارگران استان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و برگزاری یادواره ها، برپایی یادمان‌ها و نصب المان‌های شهدای معزز می‌باشد.پ

او با بیان اینکه در استان کردستان ۵۳ مدرسه شاهد و ۲ مدرسه ایثارگران دایر است که هر کدام از این مدارس به نام شهدای معظم نام گذاری و مزین شده است و هم اکنون بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اولویت دار این حوزه، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران است.

مفیدی در ادامه گفت: در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای والامقام، یادمان لاله‌های روشن طراحی و در اداره امور شاهد و ایثارگران استان نصب شده است که امروز با حضور مسئولین و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر آموزش و پرورش اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان دهه مبارک فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام شرم‌آور پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان و اساتید معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در تجمعی با سردادن شعار‌هایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، دانشجوی حق طلب، حمایتت می‌کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این تجمع گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست‌ها به اندازه ۸ بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندی، بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست‌ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.

 دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند، در این اعتراضات شاهد برخورد بسیار خشن پلیس بوده و تعداد بالایی از دانشجویان و اساتید بازداشت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام