Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان جوان شمشیرها، به دنبال کسب جایگاه شماره 1 سه شیرها نیز هست. 

طرفداری - دین هندرسون، دروازه بان جوان منچستریونایتد که به طور قرضی برای شفیلد یونایتد توپ می زند، باور دارد که عملکرد او در این فصل می تواند جایگاه جوردن پیکفورد به عنوان شماره یک تیم ملی انگلیس در یورو 2020 را به خطر بیاندازد. 

به گزارش Goal، انتقال قرضی دین هندرسون از منچستریونایتد به شفیلد یونایتد در تابستان گذشته محقق شد تا عملکرد درخشان این سنگربان جوان به همراه سایر هم تیمی هایش در این فصل، شفیلدی که تازه به لیگ برتر صعود کرده است را امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمشیرها اکنون در رتبه پنجم جدول بیست تیمی لیگ برتر حضور دارند و تنها 2 امتیاز با رتبه چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده فاصله دارند. هیچکس در لیگ برتر بیشتر از هندرسون 22 ساله موفق به ثبت کلین شیت نشده است. او در این فصل 9 کلین شیت داشته است که البته در این زمینه به همراه آلیسون، سنگربان لیورپول و نیک پوپ، دروازه بان برنلی، این عنوان را در اختیار دارد. از طرفی دیگر جوردن پیکفورد در اورتون، فصل خوبی را پشت سر نگذاشته است و این احتمال وجود دارد که در آستانه رقابت های یورو 2020، پیراهن شماره 1 سه شیرها را نیز از دست بدهد. هندرسون 22 ساله، می خواهد با ادامه عملکرد درخشانش در این فصل، گرت ساوتگیت را برای انتخاب دروازه بان شماره یک تیم ملی انگلستان در رقابت های یورو 2020 دچار مشکل کند. سنگربان جوان شفیلد یونایتد اظهار داشت: 

امیدوارم بتوانم در وهله اول همراه با تیم ملی انگلستان در یورو حضور پیدا کنم. فکر نمی کنم داشتن شخصیتی جاه طلب مانند من، مشکلی داشته باشد. من به دنبال رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی کشورم هستم. من به تلاش هایم ادامه می دهم و امیدوارم که بتوانم یک فرصت به دست آورم چرا که بدون داشتن فرصت، نمی توانم چیزی را ثابت کنم. پس از آن خواهیم دید که در تابستان در چه جایگاهی خواهم بود. انگلستان دروازه بان های فوق العاده ای دارد و ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که به همین دلیل جدالی فوق العاده برای پیراهن تیم ملی خواهیم داشت. امیدوارم جدال جالبی در پیش باشد. 

هندرسون در ادامه در خصوص موفقیت های کریس وایلدر، سرمربی شفیلد یونایتد در این فصل صحبت کرد و گفت: 

سرمربی از ما انتظارات زیادی دارد. به عنوان مثال وقتی به 40 امتیاز می رسیم، هیچ گاه قصد نداریم که در همان جا متوقف شویم. مردم ممکن است به این فکر کنند که به عنوان فصل اول حضور در لیگ برتر، روزهای فوق العاده ای را پشت سر می گذاریم اما ما می خواهیم دستاوردهای بیشتری داشته باشیم. می خواهیم در اروپا حضور داشته باشیم. می خواهیم در لیگ اروپا بازی کنیم؟ چرا نتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنیم؟ کسی چه می داند؟ همه فکر می کردند که ما در پایان فصل با کسب کمترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کنیم. حالا ما را نگاه کنید؟ ما به تلاش هایمان ادامه می دهیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیم ملی انگلستان شفیلد یونایتد دین هندرسون فوق العاده دروازه بان لیگ برتر بان جوان یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی خودروسازان، در مصاف گذشته تیمش در جام حذفی مقابل مس رفسنجان اهالی فوتبال را با ترکیب بسیار جوان خود غافلگیر کرد. او در مسابقه قبلی تعداد زیادی بازیکن زیر 23 و زیر 21 سال را به زمین فرستاد و بازی بیرون از خانه را به ضربات پنالتی کشاند.

یکی از بازیکنان جوانی که برای اولین بار در ترکیب پیکان قرار گرفت، محمدرضا دیناروند دروازه‌بان 21 ساله‌ای است که در آکادمی باشگاه استقلال رشد کرده و امسال به پیکان پیوسته است. دیناروند در مسابقه با مس رفسنجان در طول 120 دقیقه واکنش های خوبی داشت و اگرچه یک گل در جریان بازی دریافت کرد و در ضربات پنالتی نتوانست به موفقیت تیمش کمک کند، اما چند سیو خوب از خود به نمایش گذاشت.

دیناروند در آخرین تمرین پیکان قبل از مصاف با شمس آذر هم با انگیزه زیاد کار کرد و مورد اعتماد عنایتی است.

عملکرد خوب دیناروند مقابل مس رفسنجان سبب شده تا رضا عنایتی سرمربی پیکانی‌ها برای دیدار عصر سه‌شنبه با شمس‌آذر نام این دروازه‌بان را در لیست سفر به قزوین قرار بدهد.

این دروازه‌بان جوان در کنار محمد ناصری راهی قزوین شده‌اند و حالا این احتمال وجود دارد که عنایتی باز هم به دیناروند 21 ساله اعتماد کند. موضوعی که برای مشخص شدن آن باید تا اعلام ترکیب رسمی خودروسازان صبر کرد.

دیگر خبرها

  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)