Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:18:25 GMT

رئال سال پیش در پامپلونا پیروز نمی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۱۴۷۰

رئال سال پیش در پامپلونا پیروز نمی شد

لوکاس واسکز معتقد است رئال مادرید در شرایطی مشابه، فصل گذشته بر اوساسونا پیروز نمی شد.

به گزارش"ورزش سه"، رئال روز گذشته در پامپلونا توانست با وجود اینکه ابتدا با یک گل از میزبانش اوساسونا عقب افتاده بود، شکست را جبران کرده و با نتیجه پرگل 1-4 به پیروزی برسد. یک ضرب شست شخصیتی از سوی کهکشانی ها که نشان داد عزمشان برای قهرمانی لالیگا را جزم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لوکاس واسکز که در این بازی توانست گل سوم رئال را به ثمر برساند، به خبرنگاران گفت:« سال گذشته ما در چنین زمینی و در شرایطی مشابه اگر عقب می افتادیم، قادر به جبران و کسب پیروزی نبودیم اما نشان دادیم که رئال به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند و در هر شرایطی پیروزی می خواهد. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود؛ به خصوص پس از شکست از سوسیداد و حذف از کوپا دل ری که تردیدها به ما را باعث شده بود. اگر به اوساسونا می باختیم، این تردیدها بیشتر می شد و ما با پیروزی نشان دادیم که نباید به این رئال تردید داشت. خیلی منسجم و متحد کار کردیم و این یک برد تیمی بود.»

 

شباهت با تیم فصل 17-2016:« آن تیم، لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کرد ولی هر فصل داستان خودش را دارد. در لالیگا وضعیت خیلی خوبی داریم و قهرمانی در آن برای ما خیلی مهم است. همچنین روی قهرمانی چمپیونزلیگ نیز تمرکز کرده ایم.»

 

 

لوکاس واسکز رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکاس واسکز رئال مادرید لوکاس واسکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز