Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون شطرنج، دور نهم و پایانی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت دهه فجر و یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی چابهار برگزار شد.

بعد از برگزاری ۹ دور این مسابقات مسعود مصدق‌پور با ریتینگ ۲۴۹۹ با کسب ۷.۵ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مصدق‌پور، احسان قائم‌مقامی با ریتینگ ۲۵۵۸ با کسب هفت امتیاز در رده دوم ایستاد و آرش داغلی دیگر شطرنج‌باز کشورمان با ریتینگ ۲۴۲۴ و با امتیاز شش به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

مصدق‌پور در دور پایانی مقابل حریفی از جمهوری آذربایجان به برتری رسید و قائم‌مقامی نیز برابر امیرمحمد آزادی به پیروزی دست یافت. نکته حائز اهمیت در این دوره از مسابقات بین‌المللی جام فجر این بود که عناوین اول تا ششم مسابقات به نمایندگان ایران تعلق گرفت.

همچنین امروز مهرداد پهلوان‌زاده، رئیس فدراسیون شطرنج با حضور در چابهار از دور پایانی مسابقات بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج اخبار ورزشی مسابقات بین المللی مصدق پور جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان