Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر خلبان «تحسین الخفاجی» در اظهاراتی گفت که خروج نیروهای آمریکایی از خاک عراق باید با هماهنگی دولت عراق صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد که آمریکا در برخی از پایگاه های نظامی در عراق از تعداد نیروهایش کاسته اما تاکنون عقب نشینی این نیروها آن گونه که در خبرها آمده از اراضی عراق اتفاق نیفتاده است.

وی اضافه کرد که نیروهای آمریکایی تاکنون از هیچ پایگاه نظامی در اراضی عراق خارج نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادعای درخواست فرانسه، آلمان و استرالیا برای خروج نیروهایشان از اراضی عراق را دقیق ندانست.

الخفاجی گفت که این سه کشور تاکنون برنامه خود را برای خروج زمانبندی شده نیروهایشان از اراضی عراق ارایه نکرده اند.

به گفته وی، تاکنون این کشورهای مزبور درخواست رسمی نیز در این خصوص به دولت عراق ارایه نکرده اند.

 «علی الغانمی» و «بدر الزیادی» دو عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق روز دوشنبه در اظهاراتی جداگانه گفتند که خروج عملی نیروهای امریکایی از اراضی عراق آغاز شده است.

این دو نماینده همچنین مدعی شدند که به دنبال توقف عملیات ضد تروریستی فرماندهی ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در عراق، فرانسه، آلمان و استرالیا از این فرماندهی درخواست کرده اند تا نیروهایشان را از عراق خارج کنند.

فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در دهم بهمن ماه گذشته به طور رسمی ممنوعیت مشارکت نیروهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در عملیات ضد تروریستی در این کشور را اعلام کرد.

برچسب‌ها فرانسه استرالیا ایالات متحده آمریکا آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه استرالیا ایالات متحده آمریکا آلمان فرانسه استرالیا ایالات متحده آمریکا آلمان نیروهای آمریکا اراضی عراق خروج نیروهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • نماهنگ/شریک جرم
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها