Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت: نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع دستی زنان شهر کوت سید نعیم به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

او با بیان اینکه نمایشگاه محصولات تولیدی و صنایع دستی زنان این شهر مزین به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است، افزود: این نمایشگاه به صورت دائمی دایر است و محصولات تولیدی و صنایع دستی زنان این شهر برای عرضه و فروش در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی هدف از برپایی نمایشگاه صنایع دستی را عرضه مستقیم محصولات تولیدی زنان این شهر به منظور بزرگداشت دهه فجر و حمایت از توسعه تولیدات محصولات کشاورزی و صنایع دستی عنوان مرد و بیان داشت: نمایشگاه مذکور توانمندی‌های بانوان این شهرستان را به نمایش می‌گذارد و هنرمندان صنایع دستی کوت سید نعیم می‌توانند بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات خود را به بازار عرضه نمایند و علاقمندان و طرفداران نیز صنایع دستی موردنیاز و مطابق با سلیقه خود را خریداری نمایند و بعنوان سوغاتی ارزشمند از خوزستان و دشت آزادگان به یادگار داشته باشند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید صنایع دستی میراث فرهنگی سوغات خوزستان کوت سید نعیم زنان این شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۱۰ ایده به رویداد ملی «طراحی، بسته‌بندی صنایع خلّاق، محصولات خانگی و صنایع‌دستی»
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی