Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌ها به اشتباه معتقدند که بازاریابی موبایل نیاز به سرمایه گذاری سنگین در بخش فنی، وب‌سایت و اپلیکیشن‌ها دارد و امکان ارتباطات شخصی و هدفمند را فراهم نمی کند و فاقد آنالیز قوی برای توجیح بازگشت سرمایه یا ROI است. واقعیت این است که دسترسی و برقراری ارتباط با موبایل کاربران به مراتب آسان تر از آنچه تصور می‌شود، است و دستیابی به مصرف کنندگان تلفن همراه (تلفن های هوشمند و غیر هوشمند) می‌تواند به سادگی ارسال پیام متنی شخصی از طریق پنل پیامک باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزاری که بتواند ارسال پیام کوتاه دو طرفه بین یک شرکت و کاربران تلفن همراه آن را فراهم کند، برای ایجاد یک برند در محیط خانواده (در سرتاسر جهان ضروری) است.

 

تاثیر پیامک در ایجاد ارتباط صمیمی با کاربران وب‌سایت

پیامک یکی از سریعترین کانال های موجود در بازاریابی وب‌سایت است. با میزان خواندن ۹۷٪ در مدت زمان ۱۵ دقیقه اولیه دریافت پیامک، می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام های مهم در زمان کمی فوراً خوانده می شوند. ۴۵٪ قابل توجه از فعالیت‌های پیامکی، ROI موفق ایجاد می کنند و در هنگام ترکیب با سایر کانالهای محبوب مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی به بیش از ۵۰٪ می رسد. با درج وب سرویس پیامک در وب‌سایت خود با استفاده از پلاگین‌های آماده در کتابخانه مدیانا، می‌توانید به سادگی از تمام قابلیت‌های پیامک در ارتباط با کاربران بهره ببرید.

این مهم است که همه کانال‌های بازاریابی در کنار هم خوب کار کنند و پیامک نیز از این قاعده مستثنا نیست. پیامک یک کانال مستقل عالی است، با این وجود توانایی تقویت و پشتیبانی از سایر رسانه های بازاریابی ، مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل را نیز دارد.

علاوه بر این که به خودی خود عالی است، پیامک همچنین می تواند برای تقویت و پشتیبانی سایر رسانه های محبوب در بین مصرف کنندگان ، مانند رسانه های اجتماعی و ایمیل فعالیت کند.

به عنوان مثال ، سایت‌ها می توانند برای یادآوری مشتری برای خواندن ایمیلی که ساعت ها یا حتی روزهای قبل از آن توسط یک برند ارسال شده باشد ، از پیامک کنند. پیام کوتاه پیگیری با سؤال "آیا نامه الکترونیکی ما را خوانده اید؟" می تواند به افزایش نرخ بازشدن ایمیل تا 20٪ - 30٪ کمک کند.

 

بهبود تجربه کاربری وب‌سایت

پیامک خوش‌آمد، ثبت ‌نام، تخفیف ویژه و ... حس نزدیکی بیشتری به کاربر می‌دهد تا از سرویس‌های شما در وب‌سایت استفاده کند. از پیامک به عنوان راهی برای تقویت تعامل برند با مشتریان در کل چرخه مشتری (customer experience) استفاده کنید. کسب و کارها باید به خاطر داشته باشند که نوع محتوایی را که ارسال می کنند متفاوت باشد. در حالی که ممکن است مشتریان به بروزرسانی ها و اخبار مربوط به تحولات آینده در داخل برند ارزش قائل شوند، این اطلاعات به بهترین وجه از طریق ایمیل ارسال می شوند که در صورت طولانی تر ، پیام های خلاقانه تر مناسب تر است. وب‌سرویس اختصاصی مدیانا تخصصی‌ترین ارایه‌دهنده خدمات پیامکی در کشور، تمام امکانات یک وب‌سرویس حرفه‌ای را در اختیار توسعه‌دهندگان و صاحبان وب‌سایت قرار می‌دهد.

 

هزینه بازاریابی پیامکی

به نسبت سایر کانال‌های بازاریابی در جذب کاربر جدید و برقراری ارتباط با مشتریان فعلی، قیمت پنل پیامک از اهمیت بالایی برخوردار است. تعرفه این ابزار فارغ از هزینه اولیه پنل که ناچیز است، بسیار پایین و مقرون به صرفه می‌باشد. خودکار بودن فرایند و دسترسی ساده در پنل کاربری این امکان را می‌دهد تا با کمترین هزینه نیروی انسانی یک کانال قوی برای بازاریابی ایجاد کنید.

ردیابی ROI، شناسایی مشتریان درگیر از طریق پیامک و نظارت بر میزان تحویل ، همه از طریق پیامک امکان پذیر است تا واقعیت های غلط پیام کوتاه که یک کانال غیرقابل حل و فهم آن را با آنچه در سال ها با ایمیل امکان پذیر بوده است ، امکان پذیر سازد.

با استفاده از این تجزیه و تحلیل ها، مشاغل می توانند کمپین های هدفمند دیگری ایجاد کنند و بطور مداوم درک بهتری از بانک اطلاعاتی موبایل خود بسازند. اس ام اس نه تنها به معنای صرفه جویی در هزینه و بهبود ROI است بلکه با پروفایل و تقسیم شماره هایی که احتمالاً پاسخ آنها نیست ، SMS به یک شرکت اجازه می دهد تا از طریق ایمیل یا کانال دیگری این مشتریان را هدف قرار دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: رسانه های اجتماعی پیام کوتاه امکان پذیر وب سرویس یک کانال وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

شروع ثبت‌نام دانشجویان و مهاجرین خارجی در سامانه "سهما"فرصت دوباره به دانش‌آموزان اتباع برای ثبت‌نام در سامانه "سهما"مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما تمدید شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی