Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری لبنان، " عباس خامه یار " روز دوشنبه در جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که توسط حزب الله لبنان در سالن مسجد المصطفی بیروت برگزار شد،  با اشاره به نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی این مطلب را بیان کرد.

وی گفت: پس از ۴۱ سال انقلاب اسلامی ایران مسیر موفقیت خود را برای تحقق اهداف حق طلبانه و عادلانه ادامه می دهد و از هر زمان دیگری استوارتر، قوی تر و با قدرت تر است و ما افتخار می کنیم که با تمام توان برای رسالت انقلاب و اهداف آن ثابت قدم هستیم و هرگز به آمریکای جنایتکار اجازه نخواهیم داد که موفقیت های انقلاب ما و خون شهدایمان را پایمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی مربوط به زمان حاضر نیست بلکه آمریکا از لحظه پیروزی انقلاب، دشمنی خود را آغاز کرد و از هرگونه جنایتی علیه مردم پرافتخار ما دریغ نکرد و الحمدالله همیشه در مواجه با انقلاب اسلامی ایران ناامید شده و شکست خورده و به اهداف شوم خود نرسیده است.

رایزن فرهنگی ایران در بیروت اظهار داشت: آمریکا در سال های اخیر به ریاست دونالد ترامپ نهایت تلاش خود را برای محاصره و اعمال تحریم های ناعادلانه علیه مردم ایران و انقلاب اسلامی به کار بسته و در خدمت دشمن صهیونیستی در آمده است.
وی افزود: آمریکایی ها به خیال اینکه می توانند با ترور سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس ضربه بزرگی به ما و محور مقاومت ایجاد کنند، دست به جنایت بزرگی زدند اما خون این شهدا باعث شد تا موج عظیمی از مقاومت در وجود مردم زنده منطقه برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم تروریستی صهیونیستی شکل گیرد.

رایزن فرهنگی ایران در لبنان ادامه داد: امروز ما در مرحله بیرون راندن نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه قرار داریم و مردم و دولت عراق و گروه های مقاومت از این مرحله عقب نشینی نخواهند کرد و آرام نخواهند گرفت مگر با خروج کامل اشغالگران از این کشور دوست.

خامه یار در پایان با بیان اینکه معامله قرن که ترامپ اعلام کرد هیچ ارزش و معنایی برای مردم فلسطین و مردم پرافتخار و پایدار این منطقه ندارد، افزود: ما همگام با مردم فلسطین و همه نیروهای مقاومت فلسطین ایستاده ایم و تا آزادی آخرین ذره از خاک فلسطین اشغالی و بازگشت آوارگان و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود و در این راه هر حمایتی از ما درخواست شود، ارائه خواهیم داد.  

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای نهی از منکر و از بین بردن فساد و برطرف شدن ظلم از هموطنان خود و رهایی آنها از سلطه آمریکا و استقلال و حاکمیت کامل ملت ایران بر سرنوشت خویش با حمایت مردم قیام کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه ها و جنگ تحمیلی در طی ۴۰ سال گذشته  پیروزهای متعددی را ثبت کرد و قدرت و عظمت خود را افزایش داد.

محمد یزبک  افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) به رغم همه توطئه ها همه نقشه های مستکبران را از بین برد و نیرنگ شیاطین و طرفداران دروغین را ساقط کرد و این جمله امام را عملی کرد که (این قیام) "امروز در تهران و فردا در فلسطین است. " و اولین پیوند خود را با فلسطین برقرا کرد و سفارت اسرائیل را در تهران به سفارت فلسطین تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را برای آزادی فلسطین صادر کرد که باعث اختلال در طرح آمریکا (برای خاورمیانه) شد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در لبنان با اشاره به این که آنها فکر می کنند با معامله قرن، قضیه فلسطین تمام می شود اما به رغم همه توطئه های شاهزاده ها، پادشاهان و رئیس شورای انتقالی یک کشور آفریقایی این موضوع پایان نمی یابد، افزود: مقاومت امروز پایدار تر، قدرتمندتر، با عظمت تر و بالقوه است و رهبران و مجاهدین این طرح ها را به رسمیت نمی شناسند، پیروزی نزدیک است و با عزم و اراده و با هدایت و رهبری امام خامنه ای، تهدید را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و آمریکا چاره ای جز اخراج از غرب آسیا نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: "ما در لبنان با مردم فلسطین هستیم و معامله قرن و کل مفاد آن از اشغال تا منع حق بازگشت و منع اسکان مجدد را رد می کنیم و امیدواریم که دولت  لبنان فرصتی را بوجود آورد تا کشور از بحران های اجتماعی، اقتصادی و مالی بیرون بیاید.

برچسب‌ها رایزنی فرهنگی ایران حزب الله لبنان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رایزنی فرهنگی ایران حزب الله لبنان دهه فجر دونالد ترامپ رایزنی فرهنگی ایران حزب الله لبنان دهه فجر انقلاب اسلامی ایران رایزن فرهنگی ایران پیروزی انقلاب همه توطئه ها مردم فلسطین رهبری امام امام خمینی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: حزب‌الله لبنان با انتشار ویدئویی از لحظات اولیه حمله به مواضع صهیونیست‌ها اعلام کرده: مبارزان ما یک ساختمان را هدف قرار دادند که در آن سربازان ارتش اشغالگر اسرائیلی در شهرک آویویم پنهان شده بودند.

در این حمله شماری از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

کد خبر 847003 برچسب‌ها خبر ویژه رژيم صهيونيستى فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • مقاومت فلسطین: اشغالگران مجبور شدند پیشنهاد خود را تغییر دهند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • سردبیرالاخبار: عملیات «وعده صادق» قدرت ایران را ثابت کرد
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم