Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو مدافع استقلال تکل زده بودند و به نوعی دیماریایی به استقلال گل زدم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن ، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل استقلال در نیمه دوم به میدان رفت و در شرایطی که تیمش تا دقایق پایانی از حریف سنتی خود عقب بود توانست روی پاس زیبای خود به استوکس و ریباند ضربه مهاجم پرسپولیس دروازه استقلال را در زاویه‌ای بسته، باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن در مورد دربی اظهار داشت:

به نظرم دربی بسیار جذابی بود. همین که در مهم‌ترین بازی آسیا ۴ گل زده شده نشان می‌دهد که این مسابقه چه کیفیت بالایی داشت، اما به نظرم می‌توانستیم این دیدار را ببریم و فقط توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ‌نیمکت‌نشینی خود در این بازی گفت:

این نظر کادر فنی است و من به آن احترام می‌گذارم، اما سعی می‌کنم طوری عمل کنم تا خیلی زود دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

بشار رسن درباره اینکه استقلال این فرصت را داشت که پرسپولیس را شکست دهد گفت:

به نظرم ما در نیمه دوم غافلگیر شدیم و اگر آن گل را نمی‌خوردیم می‌توانستیم پیروز شویم. مطمئن باشید بعد از زدن گل دوم به استقلال اگر چند دقیقه بیشتر زمان داشتیم حتما این تیم را شکست می‌دادیم.

وی در باره گلی که به ثمر رساند تصریح کرد:

واقعا گل سختی زدم، چون زاویه کاملا بسته شده بود. دو مدافع استقلال تکل زده بودند و به نوعی دیماریایی به استقلال گل زدم.

میزان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس دربی بشار رسن پرسپولیس دربی تیم فوتبال پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)