Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان دکتر برزمینی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان از نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی در گرگان بازدید کرد.

نمایشگاه محصولات خانگی زنان در راستای اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به همت جهاد دانشگاهی گلستان و حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و شهرداری گرگان در محل مرکز خرید هیرکان گرگان، همزمان با دهه مبارک فجر و هفته بزرگداشت مقام زن از تاریخ ۱۹ تا ۲۶ بهمن ماه دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان با هیات همراه از تمام غرفه های نمایشگاه بازدید کرد. وی ضمن بازدید، پس از شنیدن مشکلات و موانع کار زنان سرپرست خانوار، ابراز امیدواری کرد که با توجه به پیگیری های انجام شده با دستگاههای اجرایی، مکان مناسب و ثابتی جهت استقرار و عرضه محصولات این مشاغل در اختیار جهاد دانشگاهی قرار گیرد.

علی برزمینی گفت: با توجه به گفته های تولیدکنندگان محصولات خانگی، یکی از مشکلات آنان عرضه و فروش محصولات تولید شده است. با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز یکی از راههای کمک به این نوع مشاغل، مساعدت دستگاههای اجرایی برای خرید این محصولات خواهد بود.

طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر مبنای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است که از طرف معاونت زنان ریاست جمهوری با نظارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی در حال اجرا است. سهم استان گلستان در این طرح، اشتغال ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار استان گلستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار استانداری گلستان کل امور اجتماعی اجتماعی استان جهاد دانشگاهی مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان