Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: لازم است مدیران استانی صدا و سیما، برنامه جامعی لازم برای تعاملی‌تر شدن و افزایش مخاطبان رادیونما در پیش بگیرند. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما در نامه‌ای خطاب به مدیران کل مراکز با اشاره به سه سال فعالیت رادیونمای مراکز اظهار کرد: سه سال از تأسیس رادیونمای مراکز 33 گانه استانی می‌گذرد و در این مدت شاهد رشد مخاطب و اقبال عمومی به این رسانه تأثیرگذار بودیم، رسانه‌ای که با استفاده از تصویر، جان کلام را بر دل مخاطب رادیو می‌نشاند و روشی نوین برای خلق پیام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گام جدید رادیونما در عصر ارتباطات می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش این رسانه بینجامد و آنچه در این مجالس حائز اهمیت است، بازشناسی رویکرد رادیونما به مثابه رسانه است.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با بیان اینکه مدیران و برنامه‌سازان مراکز با ایجاد ساختارهای مشخص برنامه‌سازی و ارتباط متقابل بین صدا و تصویر می‌توانند به افزایش سهم رادیو در سبد رسانه‌ای مخاطبان اقدام کنند گفت: این اقدام به ویژه در مورد نسل جوان اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: در آستانه چهارمین سال فعالیت رادیونما، باید افزایش مخاطب، تعاملی شدن بیش از پیش، تأکید بر هنرهای جذابی مثل نقاشی و طراحی، خوشنویسی، شعر و داستان و همچنین هنرهای تجسمی که فرصت کمتری برای بروز رسانه‌ای داشته‌اند و جایگاه متعینی در رادیونما دارند بپردازیم.

دارابی با اشاره به ضرورت احیای رادیو قصه تصویری عنوان کرد: تصویرسازی برای نمایش‌های رادیویی و انتشار مکتوب اخبار و رویدادهای استانی، از دیگر ظرفیت‌های رادیونما است.

معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: این رسانه نوین می‌تواند علاوه بر جذب مخاطب عام، رسانه‌ای برای گروه‌های خاص مثل کم‌شنوایان و ناشنوایان هم باشد که از طریق تصاویر بتوانند صدای رسانه ملی را بشنوند.

"رادیو انتخابات" راه افتادنامزدهای جشنواره فجر در تلویزیون/ اختتامیه را زنده ببینید

وی در پایان از همه مدیران و دست‌اندرکاران رادیونمای استانی به ویژه معاونین صدای مراکز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی رسانه ملی رادیو معاون امور استان صدا و سیما رسانه ملی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: کاربرد هوش مصنوعی به‌منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت‌های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ گردهمایی ۳ روزه مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور که از پنجم اردیبهشت ماه در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شده بود امروز با معرفی مراکز برتر به کار خود پایان داد؛ مصطفی صالحی مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اختتامیه این همایش اظهار کرد: کاربرد هوش مصنوعی به منظور هوشمندسازی خدمات از اولویت‌های سال جاری سازمان امور دانشجویان در حوزه مشاوره و سلامت است.

وی با اشاره به بیاناترهبر انقلاب با این مضمون که باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا ایران جزو ۱۰ کشور برتر هوش در دنیا قرار بگیرد، گفت: هم‌گام با پیشرفت سریع فناوری‌های دیجیتالی، با پیدایش تحول‌های جدید در این زمینه و ظهور هوش مصنوعی در کاربردهای واقعی، انقلابی در فناوری اطلاعات رخ داده است، به طوری که بسیاری از کارها در جهان امروز، با به کارگیری ابزارها و روش‌های هوشمند انجام می‌شود.

صالحی بیان کرد: در سال‌های گذشته بسیاری از دانشگاه‌های کشور گام‌های کوچک یا بزرگی به سمت هوشمندسازی برداشتند و تلاش می‌شود با گسترش این اقدامات، بهبود سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به دانشجویان احساس شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم افزود: در این راستا، پروژه‌های هدف‌گذاری شده امسال، با تمرکز بر به‌کارگیری ابزارهای هوش مصنوعی در حوزه مشاوره و سلامت شامل دستیار هوشمند (ربات گفت‌وگو محور) مشاوره، اعتبارسنجی و تحلیل داده‌های کارنامه‌های جسم و روان به منظور سنجش ریسک روانی، جسمی و تحصیلی دانشجویان و پیش‌بینی رفتارهای پر خطرشان است.

صالحی در این مراسم ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این همایش سه روزه، اظهار کرد: باید چالش‌های فراروی مراکز را با همکاری و همفکری یکدیگر برطرف کنیم و همه دانشگاه‌ها مکمل همدیگر باشیم.

برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی و نشست‌های پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشجویان از دیگر برنامه‌های این همایش ملی بود.

کد خبر 748113

دیگر خبرها

  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»