Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم اختتامیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ساعت ۱۸:۳۰ عصر فردا (سه شنبه ۲۲ بهمن) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و اجرای این مراسم را «محمدرضا شهیدی‌فرد» برعهده خواهد داشت.

اهدای تندیس سردار حاج قاسم سلیمانی در آستانه چهلمین سالروز شهادت سردار وطن و یارانش به بهترین فیلم با مضمون «جهاد و مقاومت» از بین آثار به نمایش درآمده در بخش‌های سودای سیمرغ، نگاه نو، مستند و فیلم کوتاه، از جمله بخش‌های ویژه این مراسم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم پایانی جشنواره امسال، علاوه بر اهدای جوایز برگزیدگان بخش‌های فیلم کوتاه، فیلم مستند بلند، نگاه نو و سودای سیمرغ، جوایز برگزیدگان بخش مواد تبلیغی (مسابقه تبلیغات سینمای ایران) نیز اهدا خواهد شد.

همچنین بخشی از این مراسم به بزرگداشت «فریدون جیرانی» کارگردان، فیلمنامه‌نویس، روزنامه‌نگار و پژوهشگر سینمای ایران اختصاص خواهد داشت.

این مراسم که بر اساس رویکرد ترسیم شده جشنواره امسال، قرار است تبیین‌کننده پیوند بین مردم و سینمای ایران و مفهوم اتحاد و همبستگی ملی و باشد، در مدت زمان ۱۲۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر سینمای ایران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، علاقه‌مندان به سینمای مستند و همکاری با مرکز گسترش می‌توانند از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با ورود به سامانه ثبت طرح درdefc.ir (بخش تولید) طرح خود را ثبت کنند.

پیگیری وضعیت بررسی طرح‌ها و نتایج در سامانه مرکز و صفحه شخصی امکان‌پذیر است.

اولویت‌های مرکز گسترش در حمایت آثار به شرح زیر است:

خانواده و جمعیت

محیط زیست، مدیریت انرژی، حیات وحش

طرح مسایل اجتماعی، پرسشگری، مطالبه‌گری

پیشرفت و تولید در کشور

طرح‌هایی که در قالب این اولویت‌ها نباشند اما با معیارهای تولید و حمایت در مرکز گسترش همخوانی داشته باشند، فرصت ساخت را به دست خواهند آورد، همچنین طرح‌هایی که دارای دمو باشند، در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6093787 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • تصاویری از هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در فومن
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه