Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به این شرح است:


«الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزون»
«کسانی‌که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏‌اند نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند»

در زمانه‌ای که ظلمت و تاریکی مادّیت و مادّی‌گرایی تمام جهان را فراگرفته بود و مکاتب الحادی و اومانیستی هریک به‌گونه‌ای بساط بی‌دینی و مقابله با خداپرستی و معنویّت را با زور سلطه جهانی‌شان پهن و گسترده کرده بودند؛ در زمانه‌ای که لیبرال سرمایه‌داری آدم‌خوار غربی با ظاهر دموکراتیک ادعای پایان جهان و حکومت جهانی داشت؛ در زمانه‌ای که آژانس یهود و صهیونیزم جهانی چنگالش را در سرزمین‌های اسلامی فرو کرده بود و دولت‌ها و امّت اسلامی را به بردگی و ذلَت فرا می‌خواند و کسی را یارای مبارزه‌ی با او نبود؛ در چنین اوضاعی خداوند بزرگ‌ترین نشانه خود در قرون اخیر و عظیم‌ترین معجزه‌ی خاضع کننده‌ی خود را در این سرزمین الهی تحقق بخشید: «فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَیْکُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّیَارِ وَکَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا»(سوره اسراء- آیه 5)

ملّت ایران، این بندگان شایسته‌ی خدا، با اراده‌هایی پولادین و با راهبری مردی از تبار انبیاء و اولیاء برانگیخته شدند و به نام خدا سیلی تحقیرکننده‌ای بر چهره‌ی ابرقدرت‌های مسلط و طواغیت آن زمانه وارد کرده و استعمار و استکبار و استبداد را باهم به زیر کشیده و پرچم توحید را برافراشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام چهل‌ویک سال گذشته، تمام غرب و شرق و ایادی و نوکران و شیفتگان داخلی‌شان و جای پنجه‌ی آن سیلی تحقیرکننده را با انواع فتنه‌ها، ترورها و جنگ‌افروزی‌ها و توطئه‌های رنگین برطرف سازند و البته در برابر اراده‌ی الهی این ملت ناتوان بودند و هستند.

آخرین نشانه‌ی این عجز را جهانیان در ایّام‌الله تشییع خیره‌کننده و بی‌نظیر تاریخی پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم دیدند. حاج قاسم بزرگ‌ترین همایش ده‌ها میلیونی حمایت از راهبرد مقاومت فعال در منطقه را پشت پیکر پاکش را برپا کرد تا سازش‌خواهان و ذلت‌طلبان از همیشه رسواتر و عصبانی‌تر باشند. اگر امام روح‌الله(ره) در سال 43 با دست خالی و با اتکای به اراده‌ی الهی فرمود «شاه باید برود» و رفت، امروز هم امام سیّدعلی خامنه‌ای با اتکای به همان منبع لایزال الهی می‌فرماید «آمریکا باید از منطقه برود» و امروز نشانه‌های این اخراج و فرار را همگان می‌بینند.

اگر آن روز خمینی کبیر می‌فرمود «منفورترین فرد نزد ملت ایران، رئیس‌جمهور آمریکاست»، امروز می‌بینیم که او به‌واقع منفورترین فرد نزد همه‌ی ملت‌های منطقه و کل جهان شده است.

امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و استقامت و پایداری عموم ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌ی ایثارگران از همیشه الهام‌بخش‌تر و قوی‌تر شده است. امروز مکتب سلیمانی‌ساز انقلاب اسلامی شجره‌ی تنومند و پرثمری شده و دستاوردهای بزرگی برای آزادی ملّت‌ها به ارمغان می‌آورد و به قول رهبر عزیزمان حالا حالاها برای اربابان دنیا دردسرآفرین خواهد بود.

در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، این روزها به 41 سالگی خود می‌رسد و این اولین سالگرد در دوره‌ی پرتلاطم و البته پربرکت گام دوم است، جبهه پایداری انقلاب اسلامی از عموم ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور در راهپیمایی بزرگ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن‌ماه که مصادف با ایّام اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شده، مشت محکمی به دهان دشمنان کوبیده و موجب ارتقای امنیت، استقلال و آرامش ایران اسلامی گردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 22بهمن 98 چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی جبهه پايداري انقلاب اسلامی زمانه ای جبهه پایداری ایران اسلامی ت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است