Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس صوفی عصر دوشنبه در حاشیه بازگشایی کوچه شهید «احدی» همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بازگشایی کامل کوچه شهید احدی واقع در خیابان خضریان منطقه فرخ سرشت ۴ واحد مسکونی و تجاری تخریب شد.

وی افزود: برای تملک این املاک ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال هزینه شده تا بتوانیم با بازگشایی این منطقه شاهد آسایش بهتر مردم و ارائه خدمات بهتر به این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی برای بازگشایی چند معبر در شهر همدان

شهردار همدان با اشاره به بازگشایی معابر سایر مناطق شهر همدان گفت: تا پایان امسال چند مورد بازگشایی مسیر و معبر در مناطق مختلف شهر همدان صورت خواهد گرفت.

صوفی خاطرنشان کرد: این بازگشایی‌ها بخشی از طرح تفصیلی شهر همدان است تا روان‌سازی تردد و ترافیک در مناطق مختلف را داشته باشم.

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان نیز با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی خدماتی در این منطقه بیان کرد: فوتبال دستی انسانی برای نخستین بار با ابعاد ۴ در ۸ متر در همدان اجرایی شده و ظرفیت دو تیم ۶ نفره را دارد و امروز با اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال در پارک شاهد همدان افتتاح شد.

محمدرضا فیض منش عنوان کرد: زمین بازی نشاط در بوستان بزرگ شهید مدنی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال، زمین فوتبال غدیر در کوی خضر به ارزش یک میلیارد ریال و زمین فوتبال توحید در شهرک شهید مدنی به ارزش یک میلیارد ریال نیز از دیگر طرح‌های اجرا شده در این منطقه بوده است.

وی با اشاره به سایر طرح‌های شهرداری منطقه ۳ که امروز افتتاح شد، گفت: نصب مجموعه بازی‌های پلی اتیلن و مبلمان شهری میز شهر به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در پارک‌های سطح شهر از جمله اقدامات انجام شده بوده است.

پیاده‌رو سازی و مناسب سازی بلوار آزادگان

مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان افزود: پیاده‌رو سازی و مناسب سازی بلوار آزادگان شامل زیر سازی و اجرای جدول و کفپوش بتنی و ایجاد خط مخصوص نابینایان نیز در دهه فجر امسال اجرایی شد.

رئیس شورای شهر همدان نیز با اشاره به لزوم بازگشایی معابر سطح شهر همدان گفت: اگر معابر سطح شهر بازگشایی نشود شاهد مشکلاتی خواهیم بود و ارائه خدمات به شهروندان مقدور نخواهد بود.

کامران گردان افزود: با توجه به نامناسب بودن عرض معابر خودروهای آتش نشانی، اتوبوس و سایر ماشین آلات در این مناطق امکان تردد ندارند و مردم این منطقه از شهر همدان نیز دچار مشکلاتی بودند که با تملک واحدها و بازگشایی معبر مشکلات تا قدری کاهش یافت..

وی با بیان با این اقدام خوب ارزش افزوده به املاک مسکونی این منطقه اضافه می‌شود، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد بازگشایی معابر بیشتری در سطح شهر باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آتش نشانی دهه فجر زمین شورای شهر فوتبال انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری منطقه ۳ بازگشایی معابر میلیون ریال همدان نیز شهر همدان سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری دراین سازمان به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

ارسلان مالکی گفت: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.
وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.
اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

دیگر خبرها

  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان