Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : هدف از راه اندازی این مرکزتکمیل چرخه درمان و پیشگیری از لغزش مجدد معتادان بهبود یافته، خصوصاً افرادی که از مرکز ماده ۱۶ ترخیص می‌گردند، می‌باشد.

او با اشاره به اینکه مرکز توانمندسازی و صیانت اجتماعی کرمانشاه دارای ظرفیت ۳۰ نفر بوده و ویژه آقایان است، گفت : مددجویان به صورت رایگان و شبانه روزی برای مدت چهار ماه یعنی ۱۲۰ روز از خدمات مرکز شامل دریافت خدمات حمایتی روانشناختی و ارتقاء مهارت‌های شغلی، جستجوی شغل، بازگشت به کار و جستجوی سرپناه یا مسکن و بازگشت به شبکه اجتماعی علی‌الخصوص خانواده را با کمک مددکار دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه هدف از راه اندازی این مرکز را ایجاد محیطی امن، حمایت‌گر و عاری از مواد اعتیاد آور برای بهبود یافتگان بی خانمان و بازگشت به جامعه از طریق توانمندسازی فرد جهت یافتن فرصت‌های شغلی و یا تهیه سرپناه عنوان کرد و گفت: افزایش دسترسی به خدمات حمایتی پس از درمان، ارتقای سلامت روانی اجتماعی افراد بهبود یافته به منظور مانایی در درمان، ایجاد یا تقویت شبکه اجتماعی افراد بهبود یافته و آماده ساختن خانواده جهت پذیرش فرد بهبود یافته را از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز میباشد.

این مسئول گفت: افرادی که در مدت ۱۲۰ روز اقامت نتوانند به اهداف مرکز دست یابند، می‌توانند با نظر مسئول مرکز به مدت دو ماه دیگر با پرداخت تعرفه ابلاغی از سوی سازمان بهزیستی در مرکز اقامت نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه مددجویان بهزیستی ترک اعتیاد درمان بیماری راه اندازی این مرکز بهبود یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند و بقیه شرکت‌ها طبق قانون بودجه 1402 تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس از فروش در سامانه جامع خدمات، پاسخ دهند.

حمید محله‌ای گفت: زیرساخت‌های لازم برای اتصال شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده را برای اتصال به سامانه جامع خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون از 22 شرکت، 14 شرکت خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند، اما هنوز دو شرکت بزرگ خودروساز کشور به این سامانه متصل نشده اند.

محله‌ای در ادامه گفت: طبق آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402 شرکت‌های خودرویی تا پایان آذر ماه فرصت دارند تا به استعلام‌های مربوط به خدمات پس ازفروش که در سامانه جامع خدمات پس از فروش مطرح می شود پاسخ دهند.

به گفته محله‌ای یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اتصال شرکت‌های خودرویی به سامانه جامع خدمات پس از فروش شفافیت ارائه خدمات آن‌ها و ایجاد امکان شکایت از عملکرد این شرکت‌ها توسط مردم است.

لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کنندگان همه شرکت‌های خودرویی شامل تولید کننده، وارد کننده و مونتاژ کننده موظف هستند خدمات پس از فروش ارائه دهند و بر اساس ساز و کار‌های وزارت صمت این خدمات باید در بستر سامانه جامع خدمات پس از فروش اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد