Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@01:26:32 GMT

استخدام کارشناس ارشد ارتباط با مشتری در کرج

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۴۸۷۱

کارشناس ارشد ارتباط با مشتری جنسیت: آقا وظایف: تحلیل توسعه‌ی بازار و فعالیت رقبا در حوزه‌ی تاکسی‌آنلاین برنامه‌ریزی استراتژیک و تاکتیکی درخصوص فعالیت دفتر نقش‌آفرینی در کمپین‌های تبلیغاتی و ارزیابی نتایج آن‌ها ساماندهی ارائه‌ی خدمات باکیفیت به مسافران در دفتر فراهم‌کردن شرایط برای همکاری با رانندگان کار با پرسنل دفتر، تنظیم وظایف، نظارت بر عملکرد کارکنان الزامات:

 

الزاما ساکن شهر کرج دارای حداقل مدرک لیسانس دارای روابط عمومی بالا، فن بیان و توانایی در برقراری ارتباطات و قدرت مذاکره مسلط به کامپیوتر (ورد - اکسل ) دارا بودن قابلیت مدیریت با سابقه کار فروش و تبلیغات به صورت حرفه ای دارای قدرت تصمیم گیری سریع و دقیق، کنترل هیجان و استرس ناشی از فشار کار فعال، پویا و با انگیزه جهت پیشبرد اهداف شرکت مسئولیت پذیر و متعهد به کار آشنا به مسائل کاربردی تحقیق در عملیات و توانایی برنامه ریزی امور آشنا به امور تنخواه گردانی حقوق از 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
600.000 تومان از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر نام شهر «کرج» به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل hr@taximaxim.ir

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،کارشناس هواشناسی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی تا روز جمعه با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی گاهی وزش باد شدید و گرد خاک، رگبار و رعد برق دربرخی مناطق بارش تگرگ و برخورد صاعقه قابل پبش بینی است.

زارعی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش ها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر وسیلابی شدن برخی مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد یود.

وی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح جمعه روند دما کاهشی است.

کارشناس هواشناسی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با ۷ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

زارعی گفت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین ۲۶ درجه سلسیوس و ۱۱ درجه سلسیوس بوده است.

دیگر خبرها

  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان