Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادق مرادی روز دوشنبه در یکصد و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: رییس قوه قضاییه پیگیر مسایل مهم دیگری نظیر نقاط آسیب‌دیده و محروم همچون حصیرآباد و کوت عبداله هم هستند.
وی با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه برای برخورد با عاملان مساله آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب اهواز افزود: پس از آنکه طرح جامع دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در نقاط بحرانی اهواز اجرایی شود سازمان بازرسی را مامور نظارت بر این طرح می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجتالاسلام مرادی بیان کرد:امیدواریم که شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز بر اجرای این طرح حسن اجرا داشته باشند.

یک عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز درخصوص مشکلات خوزستان و شهر اهواز گفت: وقوع جنگ تحمیلی، نیمه‌کاره ماندن طرح‌های عمرانی و نگاه بیمارگونه برخی مرکزنشینان به خوزستان برخی از ریشه‌های مشکلات استان خوزستان و اهواز هستند.
حجت الاسلام جاسم موسی پور ادامه داد: یکی از مشکلات شهر اهواز مساله دفع آب های سطحی و پس زدگی فاضلاب است که این معضل تنها با همگرایی و هم افزایی مسوولان برطرف می شود.
وی افزود: امروز کشور و به ویژه خوزستان درگیر جنگ تمام عیار است و در این وضعیت جنگی، باید مقابل دشمن آرایش جنگی در تمام سطوح داشته باشیم که مهم‌ترین آرایش در مقابل جنگ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، وحدت و هم‌افزایی است.
این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه شهرداری و آبفای اهواز وارث مشکلات برجای مانده از گذشته هستند گفت: از یکسو آبفا درگیر نقاط ریزشی شبکه فاضلاب است و از سویی دیگر شهرداری برای جلوگیری از تعطیلی برخی پروژه ها به شورای تامین متوسل شده است.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری آب‌های سطحی اهواز در راستای مدیریت هماهنگی شهری است بیان کرد: در زمان سیل و باران اخیر، آب و فاضلاب وارد برخی منازل به ویژه در مناطق محروم شد.
حجت‌الاسلام موسی پور گفت:طرح ضربتی جمع‌آوری آب‌های سطحی با همکاری کارشناسان آبفا و شهرداری  تدوین و راهکارها بررسی و جمع‌بندی انجام شده است. در قالب این طرح ۵۰ نقطه فوق بحرانی اهواز انتخاب و راهکارهای هر کدام مشخص و تقسیم کار انجام شده است تا کارها در مدت سه ماه انجام شود.
در این نشست توافقنامه طرح ضربتی جمع آوری آبهای سطحی در ۵۰ نقطه فوق بحرانی اهواز بین مسوولان مربوطه امضا شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان خوزستان سیل شرکت آب و فاضلاب عضو شورای اسلامی شهر قوه قضاییه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رییس قوه قضاییه بحرانی اهواز حجت الاسلام آب های سطحی شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر صفی‌خانی اظهار کرد: در اهواز از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰، کمتر از ۲۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد، یکی از دلایل اصلی این مسئله، ارائه نشدن تسهیلات بانکی با سود کم به رانندگان تاکسی بود، با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۱۳۶ دستگاه تاکسی حاصل همکاری مشترک شهرداری با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی خوزستان و اجرایی شدن تفاهم‌نامه شهرداری اهواز با بانک ملی است، بیست‌وپنجم اردیبهشت ۷۵ دستگاه تاکسی به تاکسی‌داران تحویل خواهد شد و ۶۱ دستگاه دیگر نیز تا پایان مرداد وارد ناوگان تاکسیرانی اهواز می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری اهواز تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵۵ دستگاه تاکسی اهواز ۱۷۰۰ دستگاه فرسوده است که برای نوسازی مابقی تاکسی‌های فرسوده شهر اهواز، با توجه به مبلغ اعلام شده توسط شرکت ایران خودرو برای خرید خودروی تاکسی سورن پلاس (۴۸۶ میلیون تومان)، نیازمند تأمین حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه هستیم.

صفی‌خانی ادامه داد: صنایع زیادی در اهواز مستقر است و اگر هر صنعت تنها ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کمک کند، به راحتی می‌توانیم در سال جاری تمام ناوگان تاکسیرانی اهواز را نوسازی کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت حمل‌ونقل عمومی و در راستای بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ضرورت دارد صنایع در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همکاری کنند تا نوسازی تاکسی‌ها انجام شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد