Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در بازدید مجدد امروز از کوی میثاق ذوالفقاری که به اتفاق مدیران دستگاه‌های خدمات رسان صورت پذیرفت به مدیران این دستگاه‌ها تاکید کرد سریعا اقدامات لازم را در راستای حل موقت مشکلات اهالی این منطقه شروع ودر سریع ترین مدت ممکن مشکلات را رفع نمایند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسویدر حاشیه این بازدید اظهار کرد: طی بازدیدی که دوروز گذشته از این منطقه داشتیم، بررسی های عمده ای در این خصوص صورت گرفت، مشکلات و مسایل این منطقه در سه مقوله فاضلاب، برق و شهرداری دسته بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امروز به اتفاق مدیران دستگاه‌های خدمات رسان به این منطقه آمدیم. دستورات لازم در این خصوص ابلاغ شده است و تمامی دستگاه‌ها باید از فردا نسبت به خدمات رسانی و جمع آوری آب‌های سطحی، لایروبی کانال ها و تخلیه فاضلاب، ایجاد معابر  پشت منازل، نی زدایی، نخاله ریزی و خشک نمودن نقاطی که آب و فاضلاب جمع شده است و همچنین برطرف کردن مشکل روشنایی معابر اصلی و فرعی اقدام کنند.

فرماندار ویژه آبادان افزود: برخی از این اقدامات به صورت موقت برطرف می شود و قطعا مطالعات لازم و تصمیمات جدید در خصوص احداث شبکه های فاضلاب و بازسازی منهول های تخریب شده و همچنین بهسازی معابر و مشکلاتی از این قبیل ان شاءالله اعمال خواهد شد.

موسوی در پایان تاکید کرد: در مسیر این اقدامات شهرداری آبادان، پالایشگاه، راهداری، راه و شهرسازی و سازمان منطقه آزاد در تامین غلطک و کمپرسی برای انجام امورات ذکر شده همکاری می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازدید ابلاغ مهلت فرمانداری آبادان دستگاه های خدمات رسان دستگاه های خدمات رسان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور گفت: در پی اعلام مرکز EOC استان خراسان رضوی مبنی بر مفقود شدن مردی ۴۵ ساله در ارتفاعات شهر بار، یک تیم از نجاتگران تخصصی امدادونجات کوهستان به‌موقعیت اعزام شدند.   اسماعیل شاه بیکی افزود: به دلیل وسعت منطقه، سه تیم از امدادگران خانه هلال شهر بار و تعدادی از اهالی محلی برای جستجو نیز به منطقه اعزام شدند.   به گفته او، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، مه غلیظ و صعب‌العبور بودن مسیر، تیم‌های جستجو پس از حدود ۲۰ ساعت عملیات، موفق به نجات این شهروند شدند که به‌دلیل گم کردن مسیر و امکان نداشتن برقراری تماس، به یک دامداری پناه برده بود.    شاه بیکی اظهار داشت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و نداشتن دید کافی، تیم‌های جستجو و نجات امکان بازگشت را نداشتند که شب را در ارتفاعات شهر بار سپری کردند و با روشن شدن هوا به منطقه امن بازگشتند.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند