Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت و بارگیری ۲ سکوی فاز ۱۳ پارس جنوبی از صدرای بوشهر با تلاش متخصصان داخلی هدیه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به ملت شریف ایران در دهه مبارک فجر است. ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا عصر امروز در آیین بارگیری 2 سکوی فاز 13 پارس جنوبی از صدرای بوشهر اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در نخستین سال از گام دوم انقلاب در جبهه جهاد اقتصادی پیروزی مهمی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش زارعی با اشاره به ساخت 10 سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت صدرا از شرکت‌های زیر مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با ساخت 10 سکو از سکوهای10گانه پارس جنوبی و نصب و راه اندازی 8 سکوه از این سکوها رکورد خوبی برای خودکفایی در صنعت نفت و گاز رقم زد.

وی بیان کرد: این 2 سکو به همت تلاشگران عرصه صنعت نفت و گاز در شرکت صدرا از مجموعه قرارگاه خاتم الانبیا ساخته شده که در آینده نزدیک پس از حمل و نصب وارد مدار تولید خواهد شد.

2 سکوی گازی 2500 تنی فاز 13 پارس جنوبی از صدرای بوشهر بارگیری شدبومی‌سازی سکوهای نفتی پارس جنوبی / نصب 2 سکوی فاز 13 تا 20 روز آینده + فیلمهدیه سپاه به مردم ایران در ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/ آخرین سکوی گازی فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد +‌ فیلم

مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا تصریح کرد: ساخت و بارگیری این 2 سکو هدیه مهندسان، کارگران، و تلاشگران صنعت نفت و گاز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به ملت شریف ایران در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی است .

زارعی بیان کرد: امیدواریم با نصب و راه اندازی این دو سکو برداشت از حوزه مشترک گازی افزایش پیدا کرده و در صنعت نفت و گاز هرروز پویاتر شکوفاتر و آینده ای درخشان‌تر برای ایران اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام/190

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پارس جنوبی از صدرای بوشهر ملت شریف ایران انقلاب اسلامی صنعت نفت و گاز شرکت صدرا سکوی فاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت