Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بیلبائو از قالب جدید کوپا دل ری تمجید کرده است. 

طرفداری- مهاجم بیلبائو از تغییر فرمت برگزاری کوپا دل ری تمجید کرده است.

پس از حذف اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا، در قرعه کشی نیمه نهایی کوپا دل ری مشخص شد که بیلبائو به مصاف گرانادا و سوسیداد به مصاف میراندس خواهد رفت. آریتز آدوریز، مهاجم بیلبائو که در انتهای فصل بازنشسته می شود در مورد فرمت جدید کوپا دل ری که از فصل جاری مورد استفاده قرار گرفته به مارکا گفت:

قالب جدید کوپا دل ری بی اعتبار نیست و در عوض با این نتایج بهتر است و ارزش بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از دیدن این که بارسلونا و رئال مادرید همه چیز را فتح می کنند کمی خسته شده ایم و دیدن این رقابت ها با پویایی بیشتر و در قالبی مشابه با رقابت های حذفی در انگلستان زیبا است. 

از این مهاجم در مورد اینکه آیا بیلبائو می تواند در این رقابت ها قهرمان شود یا نه سوال شد:

قهرمانی؟ من مدت هاست که در این مورد خیال پردازی کرده ام. در آغاز این فقط یک خیال پردازی بود اما اکنون ممکن است نزدیک تر باشد هرچند کار بسیار دشواری است. بازنشستگی با کسب عنوان قهرمانی رویای هرکسی است. ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و به مبارزه ادامه خواهیم داد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جدید کوپا دل ری مهاجم بیلبائو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و خیرونا هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد.

طبق ادعای برخی منابع اسپانیایی، اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و توقف بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند. حتی ادعا شده است که بازیکنان رئال دو ساعت در رختکن می مانند تا تکلیف بازی بارسا روشن شود.

امروز از کارلو آنچلوتی در این رابطه سوال شد و او با قاطعیت گفت: «کدام جشن قهرمانی؟ ما که هنوز از لحاظ ریاضی قهرمان نشده ایم. ما فردا قبل از بارسا بازی داریم و برنده شویم نیز قهرمانی قطعی نمی شود. ما هیچ برنامه ریزی خاصی برای جشن قهرمانی نداریم. همه تمرکز روی کسب سه امتیاز بازی با کادیز است و نه چیزی دیگر.»

دیگر خبرها

  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت