Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افتتاح مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و خط انتقال آب GRP مشکل کمبود آب آشامیدنی در همه روستاهای شهرستان امیدیه برطرف شد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از امیدیه، طرح آبرسانی به شهر امیدیه و روستاهای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته استاندار خوزستان با افتتاح این پروژه مشکل کمبود آب شرب در 57 روستای شهرستان امیدیه کاملا برطرف می شود.

غلامرضا شریعتی با حضور در مراسم افتتاح اسن پروژه گفت: در سال های اخیر آب امیدیه به ویژه در تابستان وضعیت مناسبی نداشت و مردم از این شرایط به شدت نا راضی بودند.

وی افزود: مدیرعامل سازمان آب و برق و سایر مدیران این مجموعه از دو سال گذشته موضوع را پیگیری کردند و امروز کار به سرانجام رسیده است.
استاندار خوزستان بیان داشت: با افتتاح این طرح شهرستان امیدیه پس از شهرستان کارون دومین شهرستان است که همه روستاهای آن از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

شریعتی تصریح کرد: در ماه های آینده هنه روستاهای شهرستانهای حمیدیه و باوی نیز کاملا از آب شرب سلام و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

فرهاد ایزدجو، مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان در ادامه این مراسم، به جزئیات این پروژه اشاره و عنوان کرد: در پروژه آبرسانی به شهرستان امیدیه 35 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که شامل یک ایستگاه پمپاژ 20 هزار متر مکعبی، خط لوله و مخزن 10 هزار است.

وی افزود: یکی از ویژگی های مخزن 10 هزار متر معکبی، قرلر گرفتن آن در ارتفاع 53 متری از سطح شهر امیدیه است و آب را به صورت ثقلی با فشار ثابت به شبکه شهر امیدیه تزریق می‌کند.

ایزدجو ادامه داد: حرکت ثقلی آب از مخزن باعث می‌شود شبکه با یک فشار متعادل و ثابت 53 متر مکعب در ثانیه تحت فشار قرار بگیرد و مشکل کاهش فشار آب در امیدیه را برطرف کند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان عنوان کرد: یک سیستم کلر زنی در کنار منبع قرار گرفته که بعد از آن 12 کیلومتر خط لوله کامل شده تا به شبکه اصلی آب متصل شود.

استاندار خوزستان: عملکرد دستگاه‌های اجرایی در تحقق بیانیه "گام دوم انقلاب" ارزیابی می شوددستور استاندار خوزستان برای بازگشت نام شهید مسیحی به یک خیابان اهواز / شهرداری فوری اقدام کنداستاندار خوزستان‌: شهید ‌سلیمانی محبت و خدمات ارزنده‌ای به استان خوزستان داشت
وی با اشاره به تکمیل ساخت سد کوثر در آینده نزدیک بیان داشت: با اقدامات انجام شده پیشبینی می شود مشکل آب شهرستان امیدیه تا مدت‌های زیادی برطرف می شود.
انتهای پیام/344/ش R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان آب و برق روستاهای شهرستان استاندار خوزستان شهرستان امیدیه شهر امیدیه هزار متر آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون