Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@15:56:02 GMT

تیراندازی در فروشگاه زنجیره‌ای معروف در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۲۹۲

به گزارش فارس، ‌در جریان تیراندازی بین دو افسر پلیس و یک تن دیگر در روز دوشنبه در فروشگاه معروف «والمارت» در «فارست سیتی» در آرکانزاس ۱ تن کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

به نوشته وبگاه «واشنگتن اگزمینر» پلیس منطقه تایید کرد که این تیراندازی حدود ساعت ۱۱ دوشنبه به وقت محلی در فروشگاه زنجیره‌ای والمارت رخ داد و فرد تهدید کنده بر اثر شلیک نیروهای پلیس کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات پلیس جزئیات بیشتری از این حادثه و میزان جراحات نیروهای خود را منتشر نکردند.

نیروهای پلیس پس از تماس ساکنان محلی مبنی بر وجود تهدید از سوی یک مشتری در فروشگاه والمارت، در صحنه حاضر شدند. دیگر فعالیت‌های تجاری اطراف این محل نیز به دنبال وقوع این حادثه برای مدتی لغو شد.

رئیس پلیس منطقه اعلام کرد که فرد کشته شده در این حادثه یک مرد بود که در جریان تیراندازی نیروهای پلیس در فروشگاه والمارت جان خود را از دست داد.

آزادی حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده  و تعدادی نیز در این حوادث زخمی یا کشته می‌شوند، اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرتمند است که تاکنون کنگره و دستگاه اجرایی این کشور اقدامی در زمینه محدود کردن حمل سلاح  انجام نداده است.

در یکی از تازه‌ترین تیراندازی‌ها در یکی از دانشگاه‌های ایالات متحده دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیروهای پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه‌های خبری پاکستان، این حادثه صبح امروز در منطقه کوهپایه‌ای «دیامر» به وقوع پیوست.

پلیس اعلام کرد: این اتوبوس که تعداد سرنشینان آن حدود ۳۵ نفر شامل مرد، زن و بچه بود به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

منابع بیمارستانی بدون اشاره به شمار زخمی‌ها اعلام کردند: وضعیت جسمانی برخی مصدومان این حادثه مساعد نیست و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

به گزارش پلیس، جسد قربانیان این حادثه از جمله چند زن و کودک از دره بیرون کشیده شد و نیرو‌های امدادی با توجه به مشکلات ناشی از فاصله جاده تا پایین دره در حال جستجو برای یافتن مابقی اجساد هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید