Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@02:30:59 GMT

تعیین سرنوشت خود را به دیگران نخواهیم سپرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۵۹۰

سخنگوی دولت: دولت تدبیر و امید تحت ریاست رییس جمهور تا مرداد ۱۴۰۰ در خدمت ملت، پای پیمان خود خواهد ایستاد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  «علی ربیعی» در  توییتی نوشت: «در هرسال مرور می‌کنیم همه ارزش‌هایی را که یک جامعه برای آن‌ها به پاخاست و ⁧ انقلاب⁩ کرد.»

وی اضافه کرد: «چهل و یک سال پیش در حماسه ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به دنیا پیام دادیم که تعیین سرنوشت خود را به دیگران نخواهیم سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سخنگوی دولت یادآورشد: «آزادی، عدالت و جمهوریت را همراه با اسلامیت و معنویت پاس خواهیم داشت. فردا هم با آرمان‌های فداکاری یک ملت بیعت می‌کنیم و فشار حداکثری برای ستاندن این حق طبیعی را شکست خواهیم داد.»

ربیعی خاطرنشان کرد: «نارسایی‌ها و گلایه‌ها را باید شنید، به رسمیت شناخت و برای رفع آن‌ها و جلب رضایت هرچه بیشتر مردم از پا نایستاد. ⁧دولت_تدبیر_و_امید⁩ تحت ریاست رییس جمهور تا دوازهم مرداد ۱۴۰۰ در خدمت ملت پای پیمان خود خواهد ایستاد.»

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ربیعی دولت 22 بهمن سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد

در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حسن تفتیان رکورددار کشورمان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • سرنوشت غزه پس از آتش بس چه خواهد بود؟
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!