Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فشردگی مسابقات سخت استقلال باعث خستگی و آسیب‌دیدگی بازیکنانی مثل دیاباته و قائدی شد. تاریخ انتشار: 09:53 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۵۱۶

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الشرطه عراق و کسب تساوی مقابل این تیم، اظهار داشت: به نظرم استقلال خسته بود و این موضوع را می‌شد از ساق‌های بازیکنان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال مقابل الشرطه آن طراوت و شادابی همیشگی را نداشت. استقلال آنقدر بازیکن خوب ندارد که بتواند در هر سه جام از آنها استفاده کند و به برخی بازیکنان استراحت دهد.

وی ادامه داد: در این مدت بازی‌ها فشرده بوده و همه دیدار‌ها هم سخت بود که باعث خستگی شدید و مصدومیت بازیکنان استقلال شد. همین خستگی بود که باعث آسیب‌دیدگی شیخ دیاباته و مهدی قائدی شد. متاسفانه مصدومان استقلال زیاد است و نیمکت تیم هم خالی است و بازیکنان با کیفیتی روی نیمکت استقلال نیستند.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون عملکرد فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال، افزود: خستگی بازیکنان و نیمکت خالی، دست مجیدی را بسته است. امیدوارم مشکل قائدی جدی نباشد، چون دیدید که نمایش مرتضی تبریزی چقدر ناامیدکننده بود. چقدر باید به تبریزی زمان داد تا خود را نشان دهد؟

اکبرپور در پایان در مورد وضعیت فعلی مرتضی تبریزی، خاطرنشان کرد: به نظرم او هم از نظر جسمی ناآماده است و هم از نظر روحی. شاید مشکل تبریزی این است که نمی‌داند در ترکیب قرار دارد یا نه و آیا در دیدار بعدی بازی می‌کند یا نه و همین موضوع تمرکز را از او گرفته است.

بیشتر بخوانید: غفوری: شرایط زمین اصلاً برای بازی مناسب نبود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علیرضا اکبرپور استقلال قائدی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم