Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:54:48 GMT

۲۲ بهمن روز وحدت ملی و خلق حماسه‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۸۹۷۳

۲۲ بهمن روز وحدت ملی و خلق حماسه‌ها است

ماموستا ملاسید محمد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بزرگترین پاسخ به هجمه ها و توطئه های دشمنان است.
وی ادامه داد: این روز تاریخی روز تجدید بیعت دوباره با آرمان های اسلام و ارزش های انقلاب است و بیانگر این است که مردم در راه اعتلای کشور همچنان آماده فداکاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه روانسر با اشاره به شرایط کنونی کشور بر لزوم حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید و تصریح کرد: با حضور در صحنه مانع دستیابی دشمنان به اهدافشان شویم.
ماموستا محمدی افزود: حضور مردم در این برهه حساس و کنونی بسیار ضروری است چرا که مایه ناامیدی دشمنان خواهد بود و استحکام و استمرار نظام را به دنبال خواهد داشت.
وی با بیان اینکه خصومت ورزی دشمنان و به ویژه آمریکایی ها دیرینه است، اضافه کرد: حضور پرشور و نشاط مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مایه عزت و اقتدار بیشتر ملت ایران خواهد بود.
امام جمعه روانسر اظهار کرد: مردم با حضور پرشور در این حماسه ملی، پاسخی جدی به توطئه های تمام نشدنی استکبار جهانی خواهند داد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر روانسر ساعت ۱۰ صبح از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری این شهرستان آغاز شده است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران روانسر کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران روانسر کرمانشاه پیروزی انقلاب اسلامی ایران روانسر کرمانشاه راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: راهپیمایی بزرگ خانوادگی در بوشهر در حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه ابراز داشت: این برنامه با حضور خانواده‌های بوشهری و برپایی موکب‌های مردمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ از میدان المپیک به طرف میدان شهید «رئیسعلی دلواری» به همت ستاد مردمی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی برنامه‌های فرهنگی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح نور ابراز داشت: ۲۵ فروردین‌ماه، طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی حوزه حجاب و عفاف با عنوان «طرح نور» در سراسر کشور به اجرا در آمد، به این مناسبت در راستای حمایت از نیروی خدوم انتظامی و حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب راهپیمایی بزرگ خانوادگی در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097386

دیگر خبرها

  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس