Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع راهپیمایان تهرانی ۲۲ بهمن در تهران در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافت.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پلیس پایتخت از شب گذشته در آماده باش صددرصد است و تمام سطح شهر در زیر چتر امنیتی ما قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:  مسیرهای ۱۲گانه منتهی مسیر اصلی راهپیمایی تحت پوشش نیروی انتظامی قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ریئس پلیس پایتخت تصریح کرد: نیروهای ما با اقتدار امنیت را برقرار می کنند و امنیت مردم برای ما خط قرمز است و با تمام توان به وظیفه مان عمل خواهیم کرد.

سردار ظهیری با بیان اینکه ان شاء الله این راهپیمایی باشکوه برگزار خواهد شد، ادامه داد: نیروهای انتظامی در تمام نقاط شهر حضور داشته و خوشبختانه هیچ مشکلی امنیتی گزارش نشده است.

کد خبر 4850268 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی انقلاب اسلامی ایران انتخابات 98 انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن شورای نگهبان ایران قاسم سلیمانی ایالات متحده آمریکا مقام معظم رهبری معامله قرن ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه