Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:33:16 GMT

رکوردشکنی الهلال در هفتمین رویارویی با رحمتی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۵۹۰۰۸

رکوردشکنی الهلال در هفتمین رویارویی با رحمتی

یک روزنامه عربستانی به رکوردشکنی تیم الهلال ریاض در مصاف با مهدی رحمتی اشاره کرد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، تیم الهلال روز گذشته برای نخستین‌بار در هفت بازی اخیر 2 گل وارد دروازه مهدی رحمتی، دروازه‌بان باتجربه ایرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم شهر خودرو پیش از این 6 بار رو در روی الهلال ریاض قرار گرفته بود. او 4 بازی با پیراهن تیم استقلال برابر الهلال انجام داد و 2 بار نیز در ترکیب  سپاهان به مصاف این تیم رفت.

رویارویی الهلال با مهدی رحمتی در لیگ قهرمانان آسیا از سال 2011 میلادی آغاز شد که الهلال مغلوب تیم سپاهان شد. در سال 2018 نیز تیم الهلال در دو بازی با نتیجه مشابه یک بر صفر با حضور رحمتی مغلوب تیم استقلال شد. مهدی رحمتی در بازی روز گذشته الهلال با شهر خودرو برای نخستین‌بار 2 گل از حریف عربستانی دریافت کرد.

لوچسکو: ناراحتم که چرا گل‌های بیشتری به شهر خودرو نزدیم

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال استقلال سید مهدی رحمتی لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال استقلال سید مهدی رحمتی لیگ قهرمانان آسیا فوتبال استقلال سید مهدی رحمتی لیگ قهرمانان آسیا تیم الهلال مهدی رحمتی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز