Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنان حاضر در مراسم راهپیمایی انگیزه حضور خود در این مراسم را پشتیبانی از انقلاب و اطاعت از امر رهبری عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان اش ملت ایران بار دیگر حضور خود را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

راضیه باران از شرکت کنندگان در این مراسم است که از منطقه 18 تهران در راهپیمایی امروز حضور یافته است. او در مورد انگیزه خود از حضور در این مراسم گفت: فقط برای اطاعت از رهبری آمده ام. درست است که مشکلات وجود دارد اما باید هر ساله بیاییم تا اطاعت خود از رهبری را نشان دهیم، من سپاهی نیستم اما می دانم حضورم در راهپیمایی رهبر انقلاب را خوشحال می کند. این راهپیمایی در کل سال اثرگذار است و این حضور تاثیر زیادی در ادامه راه انقلاب دارد. آمده ام بگویم انقلاب هیچ وقت تمام نمی شود و اطاعت از رهبری همیشه ادامه دارد.

 

هانیه ابراهیمی، 40 ساله از منطقه 12 تهران خود را به میدان انقلاب رسانده است. او نیز در مورد حضورش گفت: آمده ام با آرمان های کسانی که انقلاب را برپا کرده اند، تجدید میثاق کنم؛ برای امضای این آرمان ها حضور یافته ام و خود را مدیون شهدا می دانم.

 

سیده سمیه وحیده، 36 ساله از خیابان فلسطین خود را به جمع راهپیمایان رسانده است. او نیز می گوید: به خاطر شهیدان و ادامه راه آنان آمده ام. آمده ام بگویم انقلاب به آسانی به دست نیامده است. به خاطر رهبر آمدم که بگویم ما قدردان زحمات شهدا و رهبر انقلاب هستیم.

 

زینب جعفری از میدان خراسان در این مراسم حضور یافته است. او در مورد حضورش گفت: آمده ام تا حرف رهبر انقلاب زمین نماند و به آنهایی که می گویند ایران اسلامی به درد نمی خورد و همه بدبخت هستند، بگویم ما خوشبخت ایم که در ایران زندگی می کنیم. آمده ام بگویم تا راه شهدا، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تا آخرین لحظه ادامه دارد و تا پای جان پای کشور و رهبری هستیم؛ این کشور انقلابی است و حسرت این کشور انقلابی را به دل آمریکا می گذاریم.

 

مهدیه ترابی، 20 ساله از منطقه 15 آمده است. او در مورد احساس اش گفت آمده ام تودهنی به آمریکا بزنم به خاطر حفظ ولایت و انقلاب و دین آمده ام. آمده ام بگویم پشتیبان رهبری هستم.

 

شریفه فیلدار به همراه خواهرش مرضیه با 64 سال سن در این مراسم حضور یافته است. این دو خواهر از منطقه مجیدیه تهران آمده اند. در مورد انگیزه حضور خود این گونه بیان می کنند: برای کشور و وطن و پیروی از رهبر انقلاب آمده ایم تا بگوییم پشتیبان رهبر انقلاب هستیم.

 

حمیده قاسمی، 19 ساله از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم است و در مورد حضورش در این مراسم گفت: متعهد به انقلاب و ایران هستم، باید می آمدم، انقلاب به ما جرات داد و ما را سربلند کرد، همیشه از انقلاب به عنوان زیباترین اتفاق زندگی ام یاد می کنم.

 

فاطمه احمدی، 73 ساله با عصا در دست در این مراسم حاضر شده است. او از منطقه میدان خراسان خود را به میدان انقلاب رسانده است. او در مورد انگیزه حضورش گفت: تا زنده ام مطیع رهبرم و هیچ گاه انقلاب و رهبری را تنها نمی گذارم. برای حمایت از شهدا و ادامه راه آنها آمده ام. امیدوارم حق شهدا را به خوبی ادا کنیم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن زنان حضور یافته مورد انگیزه آمده ام بگویم مورد حضورش انگیزه حضور رهبر انقلاب او در مورد ادامه راه حضورش گفت حضور خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نمناک، تا به حال توجه کرده اید که وقتی نعنا خشک را به دوغ اضافع می کنیم، حتی بعد از هم زدن های مکرر، همچنان سبزی خشک با دوغ مخلوط نشده و به شکل معلق روی دوغ می‌ماند. اما ممکن است در رستوران ها یا میهمانی ها، متوجه شوید که چنین مسئله ای نیست و دوغی که برایتان سرو می شود بخوبی با نعناع ترکیب شده؛ اینجاست که مشتاق می‌شوید تا راز و ترفند آن را شما هم بدانید.

برای رفع این مشکل همراه ما باشید تا ساده ترین ترفند حل شدن سبزی خشک داخل دوغ را برایتان خواهیم گفت تا من بعد با معلق ماندن نعناع روی دوغ مجبور نباشد قبل از سرو، هر بار دوغ را هم بزنید.

فوت‌وفن‌های خشک کردن نعناع | نعناع خشک را تا چند وقت و به چه روشی نگهداری کنیم؟ برای خوشمزه شدن دوغ چه باید کرد؟ | چاشنی معروف دوغ و ادویه دوغ محلی

راز نماندن نعناع روی دوغ با کمک آب جوش

برای این منظور ابتدا کمی آب جوش روی نعنا خشک یا هر سبزی خشک دیگری که قصد دارید به دوغ اضافه کنید، ریخته و اجازه دهید کاملا خیس بخورد.

بعد از آنکه نعناع و سبزی خشک دوغتان، خوب خیس خورد آن را به ظرف دوغ اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

مطمئن باشید که با این ترفند، هر نوع سبزی معطر و نعناع خشکی که دارید، بخوبی و یکدست داخل دوغ ترکیب خواهد شد.

کد خبر 848035 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم مهارت‌های زندگی

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره