Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان مرکزی در استان مرکزی به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در اراک برگزار می‌شود. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، امروزه بسیاری از متفکران لازمه تبدیل مشارکت عمومی به مشارکت فعال و سازمان یافته را در تاسیس احزاب به معنای واقعی کلمه می‌دانند و آن را مرحله تکمیلی از مراحل انقلاب اسلامی به شمار می‌آورند که چنین امری در جهت تضمین تداوم و تعادل نظام ضروری است، اکنون که کشور در فرآیند فراز و نشیب‌های نوسازی، توسعه و التهاب‌های ناشی از آن قرار دارد؛ تقاضای مشارکت سیاسی نیز رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین  اگر آسیب‌ها و موانع تحزب برطرف شده و حزب به معنی صحیح کلمه شکل بگیرد تاثیر به سزائی در کاهش خطاهای انتخاباتی داشته و مسیر توسعه سیاسی را هموارتر می‌کنند، چرا که احزاب یکی از موثرترین نهادهای تأثیرگذار بر روندهای تصمیم‌گیری و اجرائی کشور و به عنوان حلقه رابط بین مردم و حاکمیت سیاسی عمل می‌کند.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز شاهد پیدایش احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف با آرمان‌ها و عقاید گوناگون بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بودیم؛ اما با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب باید احزاب سیاسی بتوانند به معنای واقعی کلمه نهادینه شده و کار ویژه واقعی احزاب از جمله مشارکت سیاسی، جامعه پذیری سیاسی،  ارتباطات سیاسی و... را داشته باشند.

بنابراین با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، دفتر استانی خبرگزاری تسنیم در استان مرکزی به منظور بسترسازی مشارکت جریان‌ها و احزاب سیاسی در جامعه سلسله نشست‌های مطبوعاتی دبیران احزاب شناسنامه‌دار سیاسی در استان را در دستور کار قرار داده است.

ایجاد بستر برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های مطلوب در جهت ایجاد بسترهای مطالبه‌گری، انتخاباتی و اجرایی در جامعه به شمار می‌رود که احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار بتوانند با شفافیت دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را تبیین کنند.

نشست خبری دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت در استان مرکزی به میزبانی خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شودنشست خبری دبیر شورای ائتلاف استان مرکزی در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شودنشست خبری رئیس شورای ائتلاف استان مرکزی در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود

در این راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نشست مطبوعاتی "نادر مقدسی" دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان مرکزی با موضوع تبیین برنامه‌ها و دیدگاه‌ها فردا چهارشنبه 23 بهمن ماه از ساعت 10 با حضور رسانه‌های استان مرکزی در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.

مطابق برنامه‌ریزی این نشست مطبوعاتی در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود که از خبرنگاران و اهالی رسانه استان جهت حضور و پوشش این نشست مطبوعاتی در دفتر خبرگزاری تسنیم استان مرکزی به نشانی اراک، میدان ارگ، خیابان آزادی، کوچه وکیلی دعوت می‌شود.

انتهای پیام/711/ز

R7980/P1549/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم برگزار می شود استان مرکزی به میزبانی استان مرکزی دبیر حزب موتلفه استان مرکزی نشست خبری دبیر نشست مطبوعاتی احزاب سیاسی دیدگاه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک