Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام آماده باش کامل مأموران کلانتری‌ها و پایتخت در طول مسیر راهپیمایی، اعلام کرد که تا کنون هیچ مشکل امنیتی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در تهران رخ نداده است.

سردار کیوان ظهیری در حاشیه حضور در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز علی رغم سرمای شدید هوا در شکوه هر چه بیشتر و با حضور میلیونی مردم در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جمعیت پیامی روشن برای دشمنان دارد و نشان می‌دهد که مردم همواره پای کار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در طول مسیر راهپیمایی نیز گفت: از روز گذشته استقرار مأموران پلیس در مسیر راهپیمایی آغاز شده و از صبح امروز با ورود جمعیت به مسیر راهپیمایی استقرار مأموران نیز به شکل 100 درصدی انجام شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پیشگیری به صورت محسوس و نامحسوس در مسیر حضور داشته و نسبت به تأمین امنیت راهپیمایان اقدام کرده‌اند، گفت: همچنین تمامی کلانتری‌ها نیز امروز در آماده باش هستند.

ظهیری درباره وضعیت امنیتی راهپیمایی نیز گفت: تا کنون هیچ مشکل امنیتی در مسیر برگزاری راهپیمایی نبوده و این راهپیمایی در امنیت کامل در حال برگزاری است. ماموران ما نیز تا پایان مراسم و تخلیه کامل معابر در آماده باش خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهل ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی 22بهمن 98 ناجا مسیر راهپیمایی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • «هفت» نیامده رفت!
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)