Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام با اذعان به اینکه مردم با حضور خود نشان می دهند که با زور کسی نمی تواند آنها را تسلیم کند گفت: مردم در کشور ما پاسخ محکمی به این طرح معامله قرن داده اند و در کشورهای اسلامی هم مردم با حضور خود و با این طرح مقابله خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله صادق آملی لاریجانی دقایقی قبل در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در قم، با بیان اینکه مردم با بصیرت و درک بالا حضور پرشکوهی در راهپیمایی رقم زدند اظهار کرد: انسجام ملی کشور مشت محکمی است بر دهان استکبار جهانی و پیام روشنی دارد برای جهان سلطه که مردم پای اهداف انقلاب و اسلام و فرامین رهبری ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اذعان به اینکه مردم با حضور خود نشان می دهند که با زور کسی نمی تواند آنها را تسلیم کند تصریح کرد: مردم در کشور ما پاسخ محکمی به این طرح معامله قرن داده اند و در کشورهای اسلامی هم مردم با حضور خود و با این طرح مقابله خواهند کرد.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: آملی لاریجانی تشخیص قم کشورهای اسلامی مردم با حضور خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۵۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مصرف خودسرانه این آمپول خطرات جبران ناپذیری دارد!
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان