Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ثبت‌نام مسکن فرهنگیان اظهار‌ کرد: وزارت راه و شهرسازی اسامی افراد واجد شرایط را احتمالاً تا شنبه هفته آینده به وزارت آموزش‌وپرورش اعلام می‌کند.

وی افزود: اسامی افراد در سه مرحله پالایش و ویرایش می‌شود؛ نخست فرم «ج» از ادارات کل راه و شهرسازی، ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اداره کل ثبت احوال برای احراز هویت افراد؛البته بیش از 90 درصد پالایش‌ها انجام شده است و به محض اعلام اسامی از سوی وزارت مسکن آن را در سامانه maskan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir اعلام خواهیم کرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: پس از اعلام اسامی مشخص خواهد شد که چه تعداد از فرهنگیان ثبت‌نام کننده، واجد شرایط هستند البته جامعه هدف ما 4 گروه بودند، بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و بازنشستگان فرهنگی که تعداد 170 هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

وی بیان‌ کرد: اگر ظرفیت خالی ماند جامعه هدف را گسترش می‌دهیم مثلاً نیروهای بدو خدمت را به آن اضافه خواهیم کرد.

کریمی‌فر با اشاره به اینکه 325 هزار نفر برای مسکن فرهنگیان ثبت‌نام کرده بودند که طی سه سال تا مردادماه سال 1401 واحد مسکونی به آنها اعطا می‌‌شود؛ مدت بازپرداخت تسهیلات 12 سال "144 ماه" و نرخ تسهیلات  18 درصد طبق اعلام رسمی وزارت راه و شهرسازی است.

واحدهای مسکونی برای فرهنگیان در تمام شهرها و مناطق روستایی بر اساس اعلام نیاز آموزش‌وپرورش ساخته می‌شود و نقدینگی و آورده متقاضی باید بین 100 تا 150 میلیون تومان باشد.

با توجه به اینکه قرار است واحدهای مسکونی فرهنگیان در چارچوب طرح اقدام ملی مسکن احداث شود و طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی که قیمت هر مترمربع واحد مسکونی این طرح را بدون احتساب قیمت زمین به‌طور متوسط بین 2 تا 2.5 میلیون تومان در کلان‌شهرها و شهرهای جدید برآورد کرده است به نظر نمی‌رسد این قیمت برای متقاضیان فرهنگی فراتر رود ضمن اینکه هنوز قیمت قطعی که به عوامل متعددی ازجمله متراژ، تعداد طبقات، نوع مصالح ساختمانی، نیروی کار و… بستگی دارد، نهایی نشده است.

منبع: الف

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن فرهنگیان آموزش وپرورش واحد مسکونی اعلام اسامی واجد شرایط ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است