Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم پور با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: گذر از چهل سالگی انقلاب بلوغ آرمان های انقلاب و تکامل حقیقی آن است.

« غفور قاسم پور» در حاشیه برپایی راهپیمایی 22 بهمن در کرج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل و یکمین سال پیروزی گام دوم انقلاب را با حضور پرشور جوانان طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار البرز افزود: گذر از چهل سالگی انقلاب و پا گذاشتن در چهل سالگی دوم به واقع بلوغ آرمان های انقلاب و تکامل حقیقی آن است.

 

 

قاسم پور در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی اشاره کرد و از عموم مردم دلسوز و انقلابی البرز برای این حضور دعوت عمل آورد.

 

وی توضیح داد: نظام اسلامی همواره در طول سالیان گذشته با مشکلات متعدد و سختی ها روبه رو بوده است که تحریم های ناجوانمردانه از طرف استکبار و ترور شهید سردار سلیمانی از جمله این مسائل است.

 

فرماندار کرج توضیح داد: مردم ایران تسلیم ناپذیر هستند و استکبار باید بداند که نمی تواند با هجمه های متعدد در برابر عزم و اراده مردم ایران مقاومت کند.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب اسلامی حمایت مردمی قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی