Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: نمیدانیم چگونه از شما مردم آذربایجان که همواره عامل ثبات کشور بوده‌اید، تشکر کنیم و اگر در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران گزاف نگفته‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم راهپیمایی و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در تبریز با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا برای اولین بار از تبریز سر داده شده، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال 56 بر اساس همین شجاعت پیغامی خطاب به مردم آذربایجان صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آذربایجان در انقلاب و دفاع مقدس همواره پیشگام بوده است. درود بر شما مردم که برای سرباز امام حسین(ع) یعنی حاج قاسم سلیمانی که در عراق شهید شد، مراسمات باشکوهی برگزار کردید.

رضایی با تعریف و تمجید از مردم آذربایجان و تبریز ابراز داشت: نمیدانیم چگونه از شما مردم آذربایجان که همواره عامل ثبات و لنگرگاه انقلاب و کشور بوده‌اید، تشکر کنیم و اگر در دروازه تبریز بنویسیم، جغرافیای ثبات ایران گزاف نگفته‌ایم

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران تاکید داتش: در چهل ساله انقلاب سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ما تحمیل کردند. خرید نفت، صادرات، معامله دلاری مارا تحریم کردند تا دولت ما بودجه نداشته باشد.

رضایی ادامه داد: اما ما بیکار ننشستیم و از زمان آقای هاشمی تا به امروز در عادی‌سازی و تنش‌زدایی از دولت‌ها حمایت کردیم وهمه این حمایت‌ها منجر به برجام شد، برجام نتیجه این دولت نیست بلکه نتیجه یک تفکر است.

وی افزود: برجام با قدرتمندترین کشورها بسته شد و بنا بود که تحریم‌ها برداشته شود؛ اما دولتی به نام ترامپ آمد و زیر همه چیز زد و تحریم‌ها را تشدید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیا ملت ایران اشتباه کرده که می‌خواهد مستقل باشد و راه خودش را برود، عنوان داشت: رییس جمهور تروریست آمریکا به نظامیان تروریستش دستور داده تا قهرمان ملی ما را شهید کنند.

رضایی با تهدید آمریکا تصریح داشت: حمله به پایگاه عین‌الاسد شروع یک انقلاب است و آمریکا بداند شهادت سردار سلیمانی انقلابی را آغاز کرد. همانطور که شهادت مصطفی خمینی مبدا ۲۲ بهمن شد، شهادت سردار سلیمانی آغاز انقلابی خواهد شد که منجر به خروج کامل آمریکا از منطقه می‌شود.

وی افزود: مساله انقلاب بزرگی است که در ایران آغاز شده و تنها عین الاسد نیست. انتقام سخت از عین الاسد آغاز شده و به خروج آمریکا منتهی می‌شود

رضایی با بیان اینکه تا آمریکا از منطقه خارج نشود، اقتصاد ایران درست نخواهد شد، تاکید داشت: مساله سوریه یا انتقام شهید سلیمانی نیست بلکه آمریکا سی سال است که با حضور در منطقه اقتصاد ما را تحت تاثیر کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا نا امنی ایجاد می‌کند تا اسلحه بفروشد و مانع پیشرفت کشورهای اسلامی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گام دوم انقلاب خودش یک انقلاب است و با شهادت سردار سلیمانی آغاز شده است، گفت: از خارج و داخل برخی نگذاشته‌اند که در اقتصاد، انقلاب ایجاد شود و مشکلات را حل کنیم، اما ملت ما قیام کرده و از همین آذربایجان انقلاب اقتصادی دیگر شروع خواهد شد.

رضایی تاکید داشت: شما عظمت ملت آذربایجان را بعد از شهادت سردار سلیمانی دیدید، اگرچه پیکر مطهر به تبریز نیامد اما چه شکوهی ایجاد شد. آقا مهدی باکری در دجله شهید شد و حاج قاسم سلیمانی چند متری دجله شهید شد.

وی گفت: تا زمانیکه آخرین سرباز آمریکایی در منطقه باشد انقلاب ما ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شهادت سردار سلیمانی مردم آذربایجان عین الاسد تحریم ها شما مردم خواهد شد آغاز شده شهید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌ شرقی از انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز برای نمایش در نمایشگاه روز جهانی موزه‌ها خبر داد.

احمد حمزه‌زاده روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی‌های نمایشگاهی به‌ مناسبت روزجهانی موزه‌ها انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز انجام خواهد شد که این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی موزه‌ها در محل موزه آذربایجان‌ از روز ۲۹ اردیبهشت افتتاح شده و به مدت سه ماه دایر خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: ابتکار بسیار زیبایی برای برگزاری نمایشگاه در سرتاسر ایران به مناسبت روز جهانی موزه‌ها انجام شده است که برگزاری تورهای کودک محور با توجه به شعار «موزه‌داری برای پژوهش و آموزش» از جمله این برنامه‌ها در آذربایجان‌ شرقی است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۱ استان برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان انتخاب شده‌اند که آذربایجان‌ شرقی با دریافت اشیای نفیس مرتبط با منطقه آذربایجان از جمله چینی‌های آبی و سفید رنگ و سکه‌های ضرب تبریز، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان در روز جهانی موزه‌ها واقع در موزه آذربایجان تبریز خواهد بود.

وی گفت: همچنین یافته‌های جدید باستان شناسی در تپه چمن لیلان نیز در نمایشگاه روزجهانی موزه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد که تاریخ اکتشاف و بهره‌برداری از فلز مس را به ۲۰۰۰ سال قبل‌تر در جهان منتقل می‌کند.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی تمهیدات امنیتی برای حفظ امنیت موزه‌ها در نمایشگاه‌های روز جهانی موزه‌ها در کل استان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان