Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران در این راهپیمایی آری به مقاومت تا پای جان را به منصه ظهور و بروز رساندند. تاریخ انتشار: 12:44 - 22 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۵۵۴۹

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، درباره تاثیر مکتب حاج قاسم در سرعت عملیاتی شدن گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: راهبرد شهید سلیمانی مقابله با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم هم نشان دادند شهید سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه برای کل کشور‌های اسلامی در دفاع از ارزش‌های اسلامی جهاد می‌کند و برای همین نه تنها در ایران بلکه در همه کشور‌ها حتی کشور‌های غیر مسلمان، هنگام شهادت سردار سلیمانی نیز نسبت به برپایی مراسم عزداری و یاد و خاطره آن شهید عزیز اقدام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دوریشیان تاکید کرد: من فکر می‌کنم ۲۲ بهمن امسال ویژگی متفاوتی که نسبت به همه ۲۲ بهمن‌های گذشته دارد، مصادف شدن با چهلم حاج قاسم سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: رییس قوه قضاییه به خیل عظیم راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امروز مردم ایران با حضورشان نه به تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی و آری به مقاومت تا پای جان مانند شهید سلیمانی و آری به ارزش‌های انقلاب و پایبندی به ولایت را به منصه ظهور و بروز رساندند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی کل کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن حجت الاسلام و المسلمین شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم

ویدئو زن فلسطینی که اخیرا به خانه ویران شده‌اش بازگشته و علی رغم ویرانی، آن را تمیز و جارو می‌کند، توجه رسانه‌ها و افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است. کاربری در این باره نوشت : «زنان غزه, قویترین [زنان] روی زمین هستند.»

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه کتاب تهران به دنیا مخابره می‌کنیم
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم