Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی عزت‌آفرین مردم قم امروز در حالی برگزار شد که اقشار مختلف از زن، مرد، کودک، جوان و کهن‌سال، در جشن باعظمت تولد چهل و یکمین سالگی انقلاب اسلامی حضوری باشکوه داشتند و تمام‌مسیرهای مشخص‌شده برای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در این شهر، باوجود سردی هوا، ساعت‌ها قبل از شروع مراسم پر از مشتاقانی بود که از راه دور و نزدیک برای ابراز عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی با در دست داشتن پرچم زیبای کشورمان و تصاویر امام راحل(ره )، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم دشمن‌شکن حاضرشده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز همه آمده بودند و تفاوتی میان مردم و مسئولان در راهپیمایی۲۲ بهمن شهر مقدس قم مشاهده نمی‌شد، راهپیمایان قمی باانگیزه انقلابی و پرشورتر از سال‌های قبل، ساعت ۹ صبح حرکت خود را از مسیرهای شهری تعیین‌شده به‌طرف مبدأ راهپیمایی یعنی میدان آستانه آغاز و پس از پیمودن خیابان اراک، چهارراه شهدا و خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) تجمع کردند و به سخنرانی و قطعنامه پایانی مراسم گوش سپردند.
برگزاری چنین راهپیمایی باشکوه در خاستگاه انقلاب اسلامی بار دیگر نشان داد، برخی معدود حرکات تفرقه انگیز، خیل عظیم اقشار مختلف مردم قم از طلبه، کارمند، کارگر، بازاری، مدیر، دکتر، مهندس و سایر آحاد باوجود توطئه دشمنان و فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم استکبار جهانی، همدل و متحد در برابر ستم ایستاده‌اند و ندای وحدت خویش را با طنین الله‌اکبر در آسمان شهر مقدس قم به گوش جهانیان رساندند.

مردم انقلابی قم با حضوری گسترده و شکوهمند در راهپیمایی ۲۲بهمن،‌ بار دیگر نشان دادند، مقاومت را با خط سرخ شهادت ادامه می‌دهند و اجازه نخواهند داد،‌ خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر زمین‌مانده و خواسته‌های شیطانی ترامپ و سایر سران استکبار در روزگار کنونی برای تضعیف نظام اسلامی باوجود هر تهدید و تحریمی محقق شود.

پایان راهپیمایی امروز مردم قم، آغازی بود برای تلاش بیشتر در مسیر پشتیبان از نهضت امام خمینی(ره) ‌و همه شرکت‌کنندگان در این آیین حماسی مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، یکپارچه بر قوی شدن هرچه بیشتر ایران در عرصه‌های مختلف تأکید کردند.

حضور روحانیون، مراجع و علما، در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال همچون همیشه جلوه‌ای خاص به مراسم بخشیده بود و ایشان جلوتر از همه متحد و یکپارچه درصحنه حاضر شدند و وفاداری خویش با آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند و بااراده‌ای مستحکم یک‌صدا فریاد پشتیبانی از نظام و انقلاب و رهبری را سر دادند.

علاوه بر مردم تاریخ‌ساز و ولایتمدار قم، علما، روحانیون و فضلای دین از شهرهای مختلف ایران و کشورهای گوناگون جهان در این راهپیمایی باشکوه حضور داشتند و نشان دادند، انقلاب اسلامی رسالتی بین‌المللی داشته و ارزش‌های آن نه‌تنها متعلق به ایرانیان بلکه متعلق به تمام آزادی خواهان جهان است و راهپیمایی۲۲بهمن در قم، آیینی بین‌المللی است که همه‌ دوستداران نظام اسلامی را با یکدیگر همراه می‌سازد.
همچنین حضور مراجع عظام تقلید، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اصحاب علم و فرهنگ و نیز علمای برجسته در کنار اساتید صاحب‌نام حوزه علمیه و دانشگاه‌های قم در راهپیمایی حماسی۲۲‌ بهمن، بار دیگر جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی حوزه و دانشگاه در پاسداشت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
شرکت گسترده خانواده معظم شهدا و جانبازان سرفراز که بسیاری از آنان با سختی فراوان و با کمک دیگران در این مراسم حاضرشده بودند، فضای معنوی خاصی را به راهپیمایی امروز مردم قم بخشیده بود.
حضور گسترده دانش آموزان پرشور، دانشجویان آینده‌ساز، هنرمندان متعهد و ورزشکاران پرتوان که بسیاری از آنان بالباس‌های ورزشی در این مراسم بزرگ حاضرشده بودند و به اجرای برنامه‌های نمایشی همچون انجام حرکات رزمی پرداختند از جلوه‌های باشکوه راهپیمایی ۲۲‌ بهمن امسال قم بود.
شرکت مقامات استانی و کشوری به همراه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن شهر مقدس قم، همچون سال‌های گذشته به شکوه این گردهمایی ملی در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزوده بود و نشان داد پیوند میان مسئولان و مردم باوجود تمام توطئه‌های دشمنان، روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شود.
در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار قم با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «خامنه‌ای رهبر است ولایتش ولایت حیدر است»، عزت و اقتدار ایران اسلامی را فریاد زدند و اعلام کردند همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تاآخرین‌نفس در دفاع از ولایت‌فقیه و پاسداشت خون شهدا ایستاده‌اند.
تاریخ شهادت می‌دهد، مردم متدین و انقلابی استان قم اعم از زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» و با حمل دست‌نوشته‌ها، نمادهای عروسکی و شعارنوشته‌هایی در محکوم کردن تهدیدهای آمریکا و ایادی غرب بار دیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشاندند.
همچنین زمین و زمان حضور بانوان پرشور در راهپیمایی امروز شهر مقدس قم را ثبت خواهد کرد که آنان نیز همراه مردان بار دیگر عمق وفاداری خود با امام راحل(ره)‌ و رهبر معظم انقلاب را ثابت و با به همراه داشتن کودکان خویش اعلام کردند همچون مادران شهدا برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی،‌ هیچ تردیدی برای تقدیم جان خود و فرزندانشان برای دفاع از کیان اسلام ندارند.
راهپیمایی گسترده ۲۲بهمن امروز در قم به نحوی برگزار شد که قشرهای مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و بلند کردن‌ شعارنوشته‌هایی با شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مؤمنین است»، «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، بار دیگر با آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق و حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.
برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با چای و شیرینی در جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ازجمله جلوه‌های شادی مردم ولایت مدار قم در این روز تاریخی بود.
راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲بهمن علاوه بر شهر مقدس قم، در تمامی شهرها و روستاهای بخش‌های دستجرد، جعفریه، سلفچگان، کهک و مرکزی استان نیز برگزار شد و مردم مومن و انقلابی، به‌خصوص جوانان در همه مناطق یادشده با مشت‌های گره‌کرده و نشاط انقلابی در این حماسه ملی شرکت کردند.
دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷، به‌عنوان دهه فجر نام‌گذاری شده است و هرساله در روز ۲۲ بهمن‌ماه راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.
راهپیمایی حماسی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران باارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است./

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ایران اسلامی خانواده رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی آمریکا انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲بهمن رهبر معظم انقلاب راهپیمایی باشکوه حاج قاسم سلیمانی راهپیمایی امروز سالروز پیروزی خامنه ای رهبر امام خمینی ره ایران اسلامی امام راحل ره اعلام کردند شهر مقدس قم چهل و یکمین بار دیگر مردم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»